dinsdag 17 december 2013

Opgemaakte producten! #1

Vandaag heb ik mijn eerste opgemaakt artikel voor jullie. Ik maak vaak wel producten op, maar dan verdwijnen ze eigenlijk gelijk in de prullenbak. De laatste twee maanden besloot ik ze eens te bewaren om er een artikel over te maken. Benieuwd wat ik allemaal heb opgemaakt in die twee maanden? Kijk dan snel verder.......

Als eerste twee deodorants van Rexona. Ik maak vrij veel deodorants op en Rexona blijft toch altijd wel mijn favoriete merk. De deodorants die ik heb opgemaakt zijn de Rexona Crystal roller in de geur Aqua Blue en een Rexona spuitbus uit de fragrance collection in de geur Tropical. 

Zou ik het opnieuw kopen?
Ja ik zou ze beide zeker weer opnieuw kopen, maar ik ben momenteel wel meer van de rollers dan van de spuitbussen. Ik heb van de rollers ook alweer een nieuwe gekocht, maar dit keer de paarse versie.

Ook maakte ik een scrub van de Kruidvat op uit de Body Fruit lijn in de geur Cranberry & Pomegranate. Ik had deze al een behoorlijke tijd in huis, dus ik vond het toch wel eens tijd dat die op zou gaan anders was ik bang dat ik hem binnenkort weg moest gooien.

Zou ik het opnieuw kopen?
Ik vind hem erg fijn, maar als ik er weer één zou kopen zou ik voor een andere geur gaan. Niet dat ik de geur niet lekker vind, maar ik ben ook wel heel benieuwd naar de andere geuren uit deze lijn. 

Ook ging er een tandpasta van Colgate op en een fles mondwater van de Kruidvat. Ik gebruik van het mondwater altijd een variant zonder alcohol, want dat vind ik toch op een bepaalde manier fijner.

Zou ik het opnieuw kopen?
Van het mondwater koop ik eigenlijk altijd deze variant en heb er nu nog ook nog twee flessen van staan die ik pasgeleden in de aanbieding heb gekocht. Ik vind hem gewoon erg fijn en het is ook de goedkoopste als het gaat om een mondwater zonder alcohol. De tandpasta bevalt mij ook prima en zou hem wel opnieuw kopen, maar voor nu nog niet. Ik heb namelijk nog een tandpasta liggen die ik eerst op wil maken.

Wattenschijven gaan bij mij ook vrij snel met het opmaken en ik heb altijd die van de Kruidvat. Diegene die opgingen zijn de normale kleine wattenschijven die ik gebruik om nagellak eraf te halen en de grote Sensitive wattenschijven die ik gebruik voor mijn gezicht. Ook ging één van mijn Playboy parfums op. Welke het is weet ik helaas niet meer, want kon nergens de naam meer vinden.

Zou ik het opnieuw kopen?
De wattenschijven koop ik telkens al opnieuw. Ze zijn gewoon erg fijn en pluizen ook niet. Ook de parfum van Playboy zou ik weer kopen. Ik vind alle geuren van Playboy sowieso erg lekker en ook zeker een aanrader.

De laatste producten die op zijn gegaan zijn er twee van Garnier. Links een nachtcrème voor de droge en gevoelige huid en rechts een kalmerende reinigingslotion ook voor de droge en gevoelige huid.

Zou ik het opnieuw kopen?
Ik zou beide producten zeker opnieuw kopen. Mijn gevoelige huid kan er goed tegen en ook mijn huid voelt na gebruik heerlijk aan. Het probleem is alleen dat ik beide producten al eens bij de Action heb gekocht en de lotion is nog wel verkrijgbaar bij bijvoorbeeld de Kruidvat, maar de nachtcreme ben ik nergens anders meer tegengekomen. Mocht iemand dus een plek weten waar ze hem nog wel verkopen dan hoor ik dat heel graag.

Dit waren de eerste opgemaakt producten die ik met jullie gedeeld heb en ik zit eraan te denken toch telkens de producten te bewaren om er een artikel van te maken. Ik weet alleen niet of het elke maand gaat lukken, want ik ben bang dat ik dan net te weinig producten heb om te laten zien. Het zal in ieder geval wel regelmatig terugkomen op mijn blog.

Wat is het laatste product wat jij opgemaakt hebt?

Veel Liefs,
Lies

Alleen vandaag tot 18:00 kunnen jullie nog meedoen met de winactie waarmee je een kerstpakketje kan winnen. Wil je weten wat er precies inzit en nog snel meedoen? Klik dan hier.