zaterdag 25 januari 2014

The Body Shop White Musk hand & nail cream

De geur musk ben ik altijd al gek op geweest en het is voor mij ook een geur die nooit gaat vervelen. Nu ik bij The Body Shop een White Musk hand en nagelcrème zag maakte mij dat toch wel heel nieuwsgierig. Ik had nog een waardebon die snel zou verlopen en ik besloot hem te gebruiken om deze hand en nagelcrème te kopen in de hoop dat ik weer een heerlijk product zou ontdekken. Lees snel verder.......

De White Musk handcrème zal je handen rijk voeden en ze zijdezacht aan laten voelen. De crème trekt snel in en zal een subtiele White Musk geur achterlaten. Deze geur is hetzelfde als dat van de klassieke geur White Musk van The Body Shop. Klinkt veelbelovend toch?

De verpakking van de White Musk handcrème hebben ze vrij simpel gehouden. Dit is iets waar ik altijd wel van hou als het om verzorgingsproducten gaat. Toch heeft de tube naast de witte kleur, paarse letters en het The Body Shop logo nog iets speciaals. Op de foto is dit helaas niet te zien, maar zodra het licht op de tube schijnt zal je een hele mooie parelmoerglans zien.


De crème zelf is heel zacht en licht en smeert makkelijk uit. Zoals beloofd trekt de crème snel in en laat het geen plakkerige of vette laag achter op je handen. Iets wat ik zelf een enorm pluspunt vind, want ik ben toch iemand die snel weer met alles verder wil gaan en met plakkerige of vettige handen gaat dat toch moeilijk. De crème is erg zuinig in gebruik, want je hebt er maar een klein beetje van nodig om over je hele handen uit te kunnen smeren. De hoeveelheid wat ik op de foto heb was eigenlijk precies genoeg.

Nu zijn mijn handen vrij droog en ook wat ruw door het koude weer buiten, dus dit was sowieso de ultieme test of de crème ook goed zou voeden. Na het aanbrengen voelden mijn handen heerlijk gevoed aan en vooral ook erg zacht. Op dit punt doet de crème dus zeker goed zijn werk. En dan natuurlijk iets wat ik zelf ook wel belangrijk vind en dat is de geur. Ook daar ben ik zeer tevreden over. Je ruikt inderdaad een subtiele White Musk geur die je ook nog een behoorlijke tijd na het aanbrengen nog zal ruiken. Ik kon daarom ook niet stoppen met het blijven ruiken aan mijn handen. Iets wat voor anderen er heel gek uitgezien zal hebben haha.

Hier ook nog even een foto met de ingrediëntenlijst voor diegene die daar benieuwd naar zijn. Helaas kon ik alleen niet zo snel de Nederlandse lijst op de verpakking vinden, maar gelukkig wel een Engelse lijst.


Ik ben zelf heel erg blij dat ik deze hand en nagelcrème gekocht heb. Het is alleen helaas een product die tijdelijk verkrijgbaar is. Hoe lang dit precies zal zijn dat weet ik helaas niet, maar op dit moment is de crème nog wel te koop.

De The Body Shop White Musk hand en nagelcrème is te koop voor €5,00 voor een tube van 100 ml.

Ben jij ook gek op musk en heb je deze hand en nagelcrème ook al geprobeerd?

Veel Liefs,
Lies