zondag 23 februari 2014

My week in pictures - Week 8

Het is vandaag zondag en daarom is het weer tijd voor een nieuwe My week in pictures. De afgelopen week heb ik geprobeerd een keukenprinses te zijn en heb ik ook weer een nieuwe verslaving ontdekt. Daarnaast werd ik ook nog door mijn moeder verrast met iets heel leuks. Kijken jullie mee naar mijn week 8 in foto's? Lees dan snel verder.......

Van de week hadden we heerlijk bloemkool gekocht. Ik vind dat echt zo lekker en vooral ook met gekookte aardappelen en een kip drumstick erbij. Mijn moeder maakt de drumsticks ook altijd zo lekker.

Nadat ik het boekje had gekocht met patronen om mutsen te haken werd het toch ook wel tijd om er katoen/wol bij te kopen. Ik ga voor mezelf een muts maken in het bordeauxrood, roze en wit. De muts is misschien voor nu niet meer nodig, maar ik ben wel heel erg benieuwd hoe die eruit gaat zien.

We hadden nog een aantal pakken pannenkoekenmix in de kelder staan. Ik besloot daarom maar weer eens pannenkoeken te maken en dit keer er ook een paar te maken met spek erin. Ik ben er nog steeds niet super goed in, maar ze zagen er al wel beter uit dan de vorige keer.

De ongewenste mail van mijn mailbox staat telkens helemaal vol met phising berichten van banken en deze week kwam er zelfs ook één van een incassobureau. Dit gaat al maanden zo en ik verwijder ze telkens en meld het bij de banken, maar het wordt alleen maar erger. Deze week stond de teller alweer op negen van die mailtje. 

Hier kan je mij altijd zo blij mee maken! Ik ben gek op de potten van Chicken Tonight en dit keer had mijn moeder de ajam pangang gemaakt en dan lekker met gember erdoor. Ik zou er nu zo weer zin in hebben haha.

Hamster gymnastiek! Ze klom de hele tijd heen en weer boven in de kooi aan haar twee voorpootjes. Ik wou dat ik dat zo goed kon haha.

Mijn nieuwe verslaving. Het is de caramel aanmaakkoffie van de Lidl. Ik drink normaal nooit koffie met cafeïne, want het kan nog wel eens paniekaanvallen uitlokken. Alleen tot nu toe heb ik er gelukkig nog geen last van gehad met deze koffie en blijf ik hem dus lekker drinken.

Hier ook nog even een actie foto die mijn moeder gemaakt heeft toen ik pannenkoeken aan het bakken was. Waarom ik een koptelefoon op heb is simpel. Pannenkoeken bakken duurt best lang, dus ik besloot er een muziekje bij op te zetten haha.

Ik besloot maar eens mee te doen aan de Weet ik veel quiz en ik vond dat ik nog wel redelijk scoorde. Een 6.4 is in ieder geval geen onvoldoende. Ik dacht dat het gemiddelde van iedereen die mee had gedaan op de 6.1 zat, dus daar zit ik toch net iets boven haha. Heeft één van jullie de quiz ook gedaan?

En als laatste kreeg ik van mijn moeder dit loopradje voor mijn hamsters. Ze mocht deze gratis ophalen bij iemand en ik ben er heel erg blij mee. Het is namelijk een radje die heel weinig geluid maakt.

Dit was alweer mijn week 8 en inmiddels beginnen we alweer aan de laatste week van februari. Voor deze week heb ik eigenlijk nog geen plannen. Al denk ik dat ik er maar een creatief weekje van ga maken en sowieso ga beginnen aan het haken van de muts.

Heb jij al iets leuks op de planning staan voor de aankomende week?

Veel Liefs,
Lies