vrijdag 18 april 2014

Rimmel Sweetie Crush Fizzy Applelicious & Blueberry Whizz

Dat ik vrij veel nagellak heb is iets wat ik zeker niet zal ontkennen. Alleen als ik kijk naar de merken, dan is Rimmel toch wel één van de merken waarvan ik niet heel veel nagellak heb. Toen ik pasgeleden de Sweetie Crush nagellak tegenkwam van Rimmel vond ik ze er zo leuk uitzien. Ook was ik heel erg benieuwd naar hoe ze eruit zouden zien op de nagels. Ik besloot er daarom twee mee te nemen om aan mijn nagellak stash toe te kunnen voegen en vandaag deel ik deze met jullie. 

In totaal zijn er vijf kleuren verkrijgbaar van de Rimmel Sweetie Crush nagellak. Zelf nam ik de mintgroene 010 Frizzy Applelicious en de blauwe 012 Blueberry Whizz mee. Alle Sweetie Crush kleuren hebben een Sugar Textured effect, maar zelf zou ik het eerder gewoon een Sand effect noemen. De potjes vind ik ook heel erg leuk eruitzien. Het zijn voor mij echt potjes die ik zelfs alleen al voor de sier er neer zou zetten.

010 Frizzy Applelicious
Fizzy Applelicious is een mooie mintgroene kleur. Het sugar effect vind ik hier ook erg leuk bij staan. De dekking ben ik alleen iets minder tevreden over. Deze kleur dekte namelijk pas goed na drie lagen.

012 Blueberry Whizz
Blueberry Whizz heeft een hele mooie helderblauwe kleur. Ook bij deze kleur vind ik het effect heel erg mooi staan. Helaas heeft alleen ook weer de dekking mij wat teleurgesteld. Deze kleur heeft toch ook weer drie lagen nodig om volledig te dekken.

De kleuren van beide lakjes vind ik heel erg mooi. Al is Blueberry Whizz toch wel mijn favoriet door de helderblauwe kleur die het heeft. Het lakken ging ook prima en ook de droogtijd ben ik tevreden over. Het enige minpunt is alleen wel echt dekking. Ik hoop toch altijd dat ik bij een lakje niet meer dan twee lagen moet aanbrengen om het dekkend te krijgen en beide kleuren gingen daar toch overheen. Ik kan alleen niet zeggen dat ik daardoor echt spijt heb van mijn aankopen, want voor hoe ze eruitzien heb ik het er wel voor over om dan drie lagen aan te brengen.

De Rimmel Sweetie Crush lijn is verkrijgbaar bij diverse drogisterijen voor de prijs van €6,99 per potje.

Wat vind jij van de Sweetie Crush nagellak? En heb jij zelf misschien al een kleurtje uit deze lijn in je bezit?

Veel Liefs,
Lies