maandag 12 mei 2014

Gesloten // Winactie : 2 jaar Be Yourself Every Day!

Vorige week woensdag bestond Be Yourself Every Day alweer 2 jaar. Uiteraard wil ik dit niet helemaal voorbij laten gaan. Vandaag heb ik daarom een winactie zodat jullie het toch ook een klein beetje mee kunnen vieren en ook als bedankje dat jullie mijn blog bezoeken. Benieuwd naar wat ik weg ga geven en hoe je er kans op kan maken? Kijk dan snel verder.......

Ik hoop dat jullie het pakketje leuk vinden wat ik ga weggeven. Als eerste zit er een W7 In the Buff oogschaduw palette in. Ik vertelde gisteren al dat ik zelf zo'n palette gewonnen heb en dat ik er echt gek op ben. Het leek mij daarom ook een perfect moederdag cadeau voor mijn moeder en ik kocht er gelijk een tweede bij om één van jullie blij mee te maken. Daarnaast zit er een Maybelline Baby Lips Cherry Me in en zoals bij elke winactie heb ik er ook iets bij gedaan wat ik zelf gemaakt heb. Dit keer is dat een rood-wit-blauwe WK Duckie sleutelhanger.

Hier ook nog even een foto van hoe het palette er van binnen uitziet, omdat ik er zelf nog geen review over geschreven heb. Het is overigens een dupe van het Urban Decay Naked 2 palette. 

Wat moet je doen om kans te maken :
- Volg Be Yourself Every Day op Bloglovin en like dit artikel
- Laat een comment achter waarin je laat weten dat je meedoet en mocht je extra winkansen hebben gedaan, dan zou ik het ook fijn vinden als je deze erbij zet. Vul bij de comment ook een geldig e-mailadres in, in het daarvoor bestemde vakje. De winnaar zal van mij namelijk een e-mail ontvangen.

Wat mag je doen voor meer winkansen :
- Volg Be Yourself Every Day op Twitter
- Volg Be Yourself Every Day op Facebook
- Like en deel het artikel op Facebook

De winactie loopt tot zaterdag 7 juni 00:00 en daarna zal de winnaar zo snel mogelijk een e-mail van mij ontvangen.

Veel Liefs,
Lies