zondag 28 december 2014

2x Essence Colour&Go nagellak

Alweer een tijdje geleden kocht ik deze twee kleuren nagellak van Essence. Ze waren alleen nog niet voorbij gekomen op mijn blog en dat is toch wel erg jammer. Ze zijn het namelijk zeker wel waard om te laten zien. Vooral omdat ze binnenkort zullen verdwijnen uit de schappen. Kijk snel verder om swatches van deze twee kleuren te zien.......


Dit zijn de twee kleuren die nog steeds lagen te wachten om er swatches van te maken. Links is een roze kleur en deze heet 184 Girls Night Out en rechts is een knalrode kleur met de naam 187 Juicy Love. Toen ik ze in de winkel zag spraken ze mij ook gelijk aan, want als er twee kleuren favoriet zijn op mijn nagels, dan is toch altijd wel roze en rood.


184 Girls Night Out
Girls Night Out is een hele mooi donkerroze kleur die ook nog eens boordevol shimmer zit. Iets waar ik zelf nooit genoeg van krijgen. De dekking ben ik helaas alleen niet super tevreden over. Voor een mooi dekkend resultaat zal je namelijk toch wel drie lagen aan moeten brengen. 


187 Juicy Love
Juicy Love is echt een klassiek rode kleur die eigenlijk altijd wel op je nagels kan. Ook de glans die deze kleur heeft vind ik prachtig. De dekking stelde mij alleen wel weer teleur. Ook deze kleur heeft namelijk weer drie lagen nodig om te zorgen dat je de tips er niet meer doorheen ziet.

De kleuren ben ik bij beide heel erg tevreden over. Ze staan erg mooi op de nagels, ze lakken fijn. drogen snel en ook het eraf halen gaat prima. Iets waar ik een beetje over twijfelde bij de eerste kleur door alle shimmer die er inzit. Het enige minpunt is dan toch wel de dekking. Al zou ik ze daarom zelf zeker niet laten verstoffen in de kast, want de droogtijd valt gelukkig wel mee. Ik ben in ieder geval zeer tevreden over deze twee kleuren en zal ze ook regelmatig gaan dragen.

De nagellak van Essence is o.a. te koop bij Kruidvat en Trekpleister en kosten €1,69 per potje. Al verwacht ik dat ze begin/midden volgende maand te koop zullen zijn met 50% korting aangezien Essence alle nagellak gaat vernieuwen.

Wat vind jij van deze kleuren?

Veel Liefs,
Lies