dinsdag 27 januari 2015

Coca-Cola Lip Smacker multipack

Lippenbalsems kan ik er eigenlijk nooit genoeg van hebben. Toen ik dan ook dit setje Lip Smackers van Coca-Cola zag bij de Kruidvat kon ik hem niet laten liggen. Het zijn allemaal verschillende frisdrank smaken waarvan ik sommige nog totaal niet kende. Ik kon daarom ook niet wachten om ze te gaan proberen en vandaag is het tijd voor een review. Lees snel verder.......

In de verpakking zitten in totaal acht Lip Smackers die allemaal naar een andere frisdrank ruiken en ook smaken. Daarnaast beloven ze je lippen te hydrateren en ook zacht en fris aan te laten voelen. Tot nu toe klinkt het voor mij nog steeds als erg fijne lippenbalsems. Van link naar rechts of eigenlijk van boven naar beneden zijn dit de smaken : Coca-Cola Vanille, Coca-Cola, Coca-Cola Cherry, Fanta Orange, Sprite, Fanta Grape, Fanta Strawberry en Fanta Pineapple.

Coca-Cola Vanille
Bij deze ruik je gelijk een hele sterke cola geur. Je kan het een beetje vergelijken met cola snoepjes of lolly's. De vanille ruik ik niet heel erg sterk, maar persoonlijk vind ik dat wel fijn. Als je hem eenmaal op de lippen heb gesmeerd, dan proef je wel duidelijk dat het om Coca-Cola Vanille gaat. De cola smaak heeft alsnog wel de overhand, maar daar tussendoor proef je ook zeker de vanille.

Coca-Cola
Ook bij deze ruik je de cola heel erg goed, maar toch ruik ik er ook iets zuurs doorheen. Als ik het moet omschrijven zou ik het een beetje een citroen geur noemen. Op de lippen proef je zeker wel een cola smaak, maar niet zoals dat je cola zou drinken. Het gaat ook meer de cola lolly kant op qua smaak.

Coca-Cola Cherry
De geur van deze vind ik echt goddelijk! Het ruikt eigenlijk precies zoals de frisdrank hiervan. Op de lippen vind ik de kersensmaak net iets meer overheersen, dan de cola smaak. Toch is dit tot nu toe wel mijn favoriet van de cola smaken.

Fanta Orange
Bij deze ruik ik heel duidelijk de Fanta Orange geur. Net zoals bij de vorige ruikt die precies zoals de frisdrank zelf. De smaak is misschien wel net iets anders, maar alsnog hebben ze hem wel heel erg goed nagemaakt.

Sprite
De geur komt heel erg dicht in de buurt bij die van de frisdrank. Je ruikt namelijk een hele frisse citroengeur. De smaak vind ik zelf niet zo heel erg sterk als ik dat met de andere vergelijk. Je proeft wel een beetje een Sprite smaak, maar dan wel heel erg in de verte. Dit is trouwens ook de enige waarvan de lippenbalsem wit gekleurd is. Bij mezelf zie ik dan ook dat er iets een witte glans over mijn lippen zit, maar het is absoluut niet overdreven.

Fanta Grape
Dit is de eerste waarvan ik de geur en smaak niet kan vergelijken met de frisdrank. Hij ruikt wel heel erg zoet en voor mij ook zoeter als ik zou verwachten bij de geur van druiven. Daarnaast vind ik hem ook lichtelijk naar bosvruchten ruiken. Op de lippen proeft het net zo zoet als dat het ruikt. Voor mij overheerst de smaak te erg en denk dat als je hem vaak zou dragen, dat je er wat misselijk van zou kunnen worden.

Fanta Strawberry
Ik verwachtte dat deze heel lekker zoet zou ruiken met een aardbeiengeur. Helaas was dat niet zo en moest ik bij de geur eerder denken aan de rode zure matten. Gelukkig smaakt het daar niet naar, want op de lippen heeft hij juist weer een hele zoet smaak en komt het goed overeen met een aardbeiensmaak.

Fanta Pineapple
Deze ruikt heel duidelijk naar ananas, maar toch ruik ik er nog iets doorheen. Ik zou het zelf bijna omschrijven als een Piña colada geur. Op de lippen proef ik echt duidelijk ananas en hij smaakt ook eigenlijk heel erg lekker. Hier zou ik dan ook zeker wel eens de frisdrank van willen proeven.

Op de lippen voelen alle balsems heel erg fijn aan. Ze beloven je lippen te hydraten en zacht aan te laten voelen en dat doen ze perfect. Het zijn voor mij alleen geen lippenbalsems die ik dagelijks zou gebruiken. Ze zijn toch allemaal wel vrij zoet van smaak en geur. Wat dat betreft zijn ze heel erg leuk om te hebben en fijn in gebruik, maar mocht je echt een lippenbalsem zoeken die je vaker per dag kan gebruiken, dan zou ik deze afraden. Tenzij je natuurlijk van hele zoete geuren en smaken houd.

Dit setje heb ik zelf gekocht bij Kruidvat voor €6,99. Nu weet ik niet of ze daar nog  te koop zijn, maar anders zijn ze ook voor €9,14 te koop bij ICI Paris XL. Al mist bij deze wel de Pineapple en zit er een andere smaak voor in de plaats. Daarnaast verkoopt Claire's ook veel Lip Smackers, dus daar zou je ook eens een kijkje kunnen nemen. 

Heb jij zelf als eens een Lip Smacker geprobeerd?

Veel Liefs,
Lies