donderdag 15 januari 2015

Een nieuw jaar, een nieuw kapsel

Ik had al een tijdje de balen van mijn haar. Het begon mij veel te lang te worden en regelmatig zat ik met mijn eigen haar in de knoop. Het toppunt was toch wel dat ik het voor elkaar kreeg de deur dicht te doen en mijn haar aan de achterkant van de deur ertussen kwam. Eind vorige maand was het daarom tijd voor een nieuw kapsel voor het nieuwe jaar. En oh ja ik waarschuw alvast mijn mobiel heeft met dit grauwe weer weinig zin om mooie foto's te maken. Kijk snel verder.......

Mijn oude kapsel

Mijn nieuwe kapsel
Bij mijn nieuwe kapsel heb ik ervoor gekozen om aan de achterkant lange lagen te laten knippen en het ook heel iets rond te laten knippen. Voor mij persoonlijk vind ik het namelijk nooit echt mooi staan als ik alles op dezelfde lengte laat knippen. Aan de voorkant heb ik een lange lok laten knippen die aardig lijkt op een schuine pony. 

Ik ben zelf heel erg blij met mijn nieuwe kapsel en heb er ook geen moment spijt van dat er zoveel qua lengte af is gegaan. Ik ben overigens niet naar een kapper geweest, maar ik had een kapster via Facebook gevonden die aan huis knipt. Een hele lieve meid die ik de volgende keer ook zeker weer zal vragen mijn haar te knippen.

Experimenteer jij veel met je haar of ga je altijd liever voor hetzelfde kapsel?

Veel Liefs,
Lies