vrijdag 23 januari 2015

Leuke en grappige zoekresultaten op BYED

Regelmatig kijk ik bij de zoekresultaten van mijn blog. Ik vind het toch altijd wel leuk om te weten waar er naar gezocht wordt op mijn blog. Af en toe kom ik dan ook wel hele grappige of leuke zoekresultaten tegen. Vandaag leek het mij daarom leuk om er hier een aantal van met jullie te delen. Kijk snel verder.......

Is lippenbalsem van de aldi goed
Ja hoor er is niks mis met de lippenbalsem van de Aldi. Het is alleen volgens mij wel altijd een tijdelijk product, balen!

Kerstboom piek mat rood
Bij de Action! Al zal je er nu wel weer zo'n 10 maanden op moeten wachten voordat ze weer komen.

Polly pocket mini poppentjes
Die goede oude tijd met het verzamelen van de Polly Pocket poppetjes.......

Garnier nachtcreme oudere huid
Net 28 jaar geworden en je hebt schijnbaar gelijk een oudere huid waardoor Google mensen doorverwijst die op een oudere huid zoeken, snif

Wat zit er in mijn everday make up tasje
Dat kan ik je helaas niet vertellen. Misschien een idee om in je make-up tasje te kijken?

Duplo blokken
Duplo blokken waren het niet, maar wel hele grote blokken waar ik een grote piramide mee kon bouwen.

Brand je wierookstokjes rechtop of schuin
Euhm....Dat ligt eraan wat voor houder je ervoor hebt of waar je ze inzet. Het kan namelijk beide.

Zak drop
Waar is die zak drop? 

Action armbandjes die nooit meer af gaan
Welke armbandjes zijn dat dan, want die zou ik niet graag om willen doen. Mocht diegene die dit zocht er nog mee rondlopen : pak een schaar en knip dat ding door!

Ik wil film zien
Ik zou zeggen zet er dan een leuke film op en geniet ervan!

Boek dat je moeder in kan vullen over jou
Dat is zeker weten Mam vertel's. Zo'n leuk boekje die mijn moeder ook nog steeds aan het invullen is voor mij. Al gaat dat niet alleen over jou, maar ook over haar eigen kindertijd.

Kleine huis op de prairie
Hele leuke serie die ik trouw elke dag keek.

Flippo's van maarijo
Flippo's ken ik, maar wat zijn flippo's van maarijo???

Je bent mooi zoals je bent
Aaah wat lief, dankjewel! Nu is mijn hele dag weer goed.

Hoe maak je pittige gehaktballen
Gehakt mengen met heel veel pepers en sambal! Haha nee dan zou ik ze zelf niet lusten, dus hou het maar op mijn moeder haar recept voor pittige gehaktballetjes : Recept : Pikaballen (Pittige gehaktballetjes)

Inhoud rtl kerstpakket 2014
Die kan ik je helaas niet vertellen. Ik had mijn oom ervoor opgegeven, maar hij werd niet geselecteerd.

Heel heel heel heel veel speelgoed van de action
Stiekem een beetje heel erg hebberig?

Nagellak met zebra potje
Hmm die heb ik zelf nog nooit gezien, maar klinkt leuk! Al heb je wel de nagellak van Safari die hebben een zebra printje op de dop.

Soms kan ik zo lachen om sommige zoekresultaten. Al vraag ik mij ook vaak af hoe ze ermee op mijn blog zijn gekomen. Zo heb ik in het verleden ook vaak als zoekresultaat twee verschillende ogen gehad. Ik vraag mij daarbij nog steeds af waardoor ze hier terechtkwamen, want na mijn mening zijn mijn ogen echt hetzelfde haha. Ik hoop in ieder geval dat jullie het leuk vonden om te lezen. Mocht je zelf ook een blog hebben, dan ben ik ook heel erg benieuwd naar wat het gekste zoekresultaat ooit is geweest die jij tegengekomen bent. Laat het mij daarom zeker in de comments weten!

Veel Liefs,
Lies