zaterdag 28 februari 2015

Just Asking....... #4

We hebben denk ik allemaal wel onze vaste routines als het om beauty gaat. Toch zijn er ook altijd dingen op beauty gebied die je liever wat langer uitstelt . Misschien omdat je er stiekem toch een beetje een hekel aan hebt of misschien wel omdat het je nog niet zo goed lukt en je het eigenlijk wat vaker zou moeten oefenen. Daar gaat dan ook de vraag over van deze nieuwe Just Asking, want wat zou jij wat vaker op beauty gebied moeten doen? Lees snel verder om mijn antwoord op deze vraag te lezen en hem zelf ook te beantwoorden.

Ik heb zelf toch wel een aantal dingen die ik wat meer zou moeten doen op beauty gebied. Als ik kijk naar wat ik altijd het langste uitstel, dan is dat toch wel het wassen van mijn kwasten. Als ik erover nadenk is het eigenlijk niet eens echt iets vervelends, maar zie ik er wel telkens weer tegenop om eraan te beginnen. Mijn favoriete excuus is dan ook dat ik ze toch niet elke dag gebruik en ik het dan best nog wel even (lees : een paar keer) kan uitstellen door alleen een kwastenreiniger te gebruiken. Toch zou ik het wel wat vaker moeten doen. Het is hygiënischer en het voelt ook veel fijner om met lekkere schone kwasten je make-up aan te brengen. Dan ook iets wat ik eigenlijk veel vaker zou moeten doen omdat ik er nog steeds niet heel erg goed in ben is het aanbrengen van eyeliner. Ik begin vaak vol goede moed. Ga er helemaal voor zitten met de nodige YouTube filmpjes in de aanslag. Alleen als het na 1 a 2 keer er weer niet mooi uitziet stop ik er alweer mee en raak ik wekenlang geen eyeliner meer aan. Iets wat ik wel zou moeten doen wil ik er ooit beter in worden, want ze zeggen niet voor niets oefening baart kunst.

Nu ben ik wel heel erg benieuwd naar wat jij eigenlijk wat vaker zou moeten doen op beauty gebied. En dan zowel de dingen die je het liefst uitstelt omdat je er toch stiekem wel een hekel aan hebt om te doen, als iets wat je eigenlijk vaker zou moeten doen zodat je er beter in zal worden. Laat het mij weten in de comments!

Veel Liefs,
Lies

Heb jij een vraag waarvan je het leuk zou vinden als anderen die zouden beantwoorden? Laat deze dan ook in de comments achter en wie weet staat jouw vraag dan de volgende keer in het Just Asking artikel!