zaterdag 14 februari 2015

Just Asking.......#3

Inmiddels zijn er alweer twee weken voorbij en daarom is het vandaag tijd voor een Just Asking artikel. Ik heb weer een vraag voor jullie klaarstaan die hierboven al te zien is. Natuurlijk ga ik hem zelf ook weer beantwoorden, dus lees snel verder.

Dit weekend staat toch wel een beetje in het teken van de feestdagen. Zo staat het vandaag helemaal in het teken van de dag van de liefde oftewel Valentijnsdag. Dit is alleen niet het enige. Morgen begint namelijk ook officieel het Carnaval. Ik kan mij daarom voorstellen dat er heel veel mensen zijn die dit weekend allemaal leuk plannen heb, dus daarom vandaag de vraag :



Wat staat er dit weekend bij jou op de planning?

Ik kan mij eigenlijk niet herinneren dat ik zelf ooit iets aan Valentijnsdag heb gedaan. Zelfs niet in de jaren dat ik wel een relatie had. Ondanks dat vind ik het toch altijd wel een leuke feestdag en kan ik wel genieten van alle schattige spulletjes die er in de winkels liggen. I can't help it! Ik heb nu eenmaal een zwak voor alles wat schattig is haha. Wat ik wel ga doen is wat lekkers te eten en drinken in huis halen en samen met mijn moeder een gezellige filmavond houden. Morgen is het dan tijd voor het begin van Carnaval en eigenlijk hoor ik daar wel iets aan te doen. Ik ben namelijk gelovig en voor ons staat het eigenlijk voor de periode voor het begin van het vasten. Alleen net zoals Valentijnsdag laat ik ook altijd het Carnaval aan mij voorbij gaan. Wat ik dan wel ga doen morgen? Een rustig dagje houden en eens weer wat tijd besteden aan het creatief bezig zijn. Het uiltje waar ik mee bezig ben ligt namelijk al een tijdje heel zielig in onderdelen in een tas en ik kan niet wachten tot ik het eindresultaat kan zien. Voor mij word het daarom gewoon een relaxed weekendje en doe ik eigenlijk aan geen enkele feestdag echt mee. Al breng ik op Valentijnsdag natuurlijk wel de dag door met iemand die mij heel erg lief is, oftewel mijn moeder.

Nu is het jullie beurt en ik kijk er naar uit om jullie antwoorden te lezen!

Veel Liefs,
Lies

P.S. Heb jij een vraag waarvan je het leuk zou vinden als anderen die zouden beantwoorden? Laat deze dan ook in de comments achter en wie weet staat jouw vraag dan de volgende keer in het Just Asking artikel!