donderdag 5 maart 2015

Plog : Gezellig dagje met familie (26-02-2015)

Vorige week donderdag stond er een erg leuk dagje gepland. Een nicht van mijn moeder kwam namelijk samen met haar twee dochters naar Apeldoorn toe. We hadden elkaar al jaren niet meer gezien en we keken er dan ook allemaal heel erg naar uit. Het leek mij dan ook leuk om van deze dag weer eens een plog te maken en het met jullie te delen.

Goedemorgen! Geweldig zo'n foto met een slaperig hoofd haha.

Nadat ik even goed bijgekomen was besloot ik rond 9 uur maar eens mijn bed uit te gaan. De tijd op de klok klopt overigens niet. Ik heb hem altijd een heel eind voor staan in de hoop dat ik met een slaperig hoofd schrik dat het al zo laat is. Helaas heeft het alleen tot nu toe nog steeds niet geholpen.

Ik had die dag een simpele outfit aan. De trui en laarsjes heb ik bij de Primark gekocht en de broek heb ik al eens een tijdje geleden van iemand gekregen.

Tijd om te ontbijten. Ik dronk wat drinkontbijt en at daarnaast een bekertje met bananenkwark.

Na het ontbijt was het alweer tijd om richting de bushalte te lopen. We hadden alleen de bus gemist terwijl wij toch 3 minuten voordat die zou komen er al stonden. We moesten daarom een half uur wachten op de volgende bus.

Van dat half uurtje maakte ik maar even gebruik om mijn look van die dag op de foto te zetten. Een hele simpele look met alleen een beetje concealer, poeder en een rode lipgloss.

Eindelijk op het station! Mijn moeder haar nicht en haar twee dochters waren daar inmiddels al en we gingen dan ook gelijk maar richting de stad om even te shoppen.

Het leuke van shoppen met mensen die niet uit je woonplaats komen, is dat ze winkels zien waar jij normaal zo voorbij loopt. Zo ook deze kledingwinkel. Ik vond het vestje met luipaard print zo leuk die rechts bovenin hangt.

Na een paar winkels in geweest te zijn gingen we even naar de Hema om daar iets te eten te halen.

We werden daar heel lief getrakteerd door de nicht van mijn moeder. Zelf koos ik voor een saucijzenbroodje. Die van de Hema blijf ik het toch het lekkerste vinden. 

Altijd zo verleidelijk om er in te gaan zitten! Zelf moest ik hier als kind ook altijd in gaan zitten. Ook als ik geen muntje had om er in te doen. 

Na nog een aantal winkels ingelopen te zijn was het toch weer eens tijd om op huis aan te gaan met de bus. Mochten die lege blikjes bier aan de linkerkant je zijn opgevallen, dan zijn die niet van ons ook al staan ze precies bij onze tassen haha.

Eenmaal thuis aangekomen stapte ik zelf gelijk weer even de fiets op om het pakketje van de winactie op de post te doen. Jep ik ben dit keer weer eens alleen gegaan. Ook al was het niet zo heel erg ver weg, want het postkantoor zit bij ons om de hoek.

Vandaag kwamen ook voor het eerst de eenden weer voor ons huis. Deze eendjes komen elk jaar weer terug omdat ze weten dat ze van ons altijd wat brood krijgen. Ze zitten hier nu dan ook weer bijna elke dag voor het huis.

Mijn moeder had pannenkoeken gekocht die we allemaal samen lekker opgegeten hebben als avondeten. 

Ik mocht van mezelf die dag niet teveel kopen, omdat ik voor een nieuwe laptop en camera aan het sparen ben. Alleen deze douchegels van Kruidvat voor €1,00 per stuk kon ik niet laten liggen. Achteraf bleek het ook nog 2+1 gratis te zijn waardoor ik ze alle drie voor €2,00 had. Daarnaast had ik nog wel een vestje en ringen gekocht bij New Yorker en wat bolletjes katoen.

Na nog een aantal uren gezellig gekletst te hebben was het voor mijn moeder haar nicht en de kids weer tijd om op huis aan te gaan. We liepen nog even mee naar de bushalte en hebben al afgesproken snel weer eens een dagje af te spreken met zijn allen.

Thuis aangekomen was het alweer tijd voor G.T.S.T. Ik kijk dit al vanaf kleins af aan en blijf het leuk vinden. Al is het niet zo dat ik er ook echt voor thuis zal blijven.

Ondertussen sorteerde ik alle veiligheidsoogjes die ik had besteld en die middag binnen had gekregen.

Na G.T.S.T kwam er niet echt meer iets leuks op televisie. Wij keken daarom weer een aantal afleveringen van The Vampire Diaries. We zitten inmiddels alweer in seizoen 4.

Onder het kijken door begon ik met het haken van een nieuwe uil Floortje met de kleuren katoen die ik die middag gekocht had.

Daarna was het alweer tijd om te gaan slapen. Voor het slapengaan steek ik vaak wierook aan en dit keer ging ik voor Dream Catcher wat een musk geur is.

Eerst nog even tanden poetsen voordat ik ga slapen.

Nog even in bed wat lezen en daarna lekker slapen. Welterusten!

Dit was alweer mijn dagje. We hebben met zijn allen heel gezellig gehad en was het heel erg leuk om elkaar na zoveel jaren weer eens te zien. Dit keer laten we er dan niet weer jaren overheen gaan, maar spreken we al snel weer eens met elkaar af. Ik hoop in ieder geval dat jullie het leuk vonden om weer eens een hele dag uit mijn leven te zien.

Zijn er mensen die jij al veel te lang niet gezien hebt en eigenlijk snel weer eens een keer mee af zou moeten spreken?

Veel Liefs,
Lies