donderdag 10 mei 2012

Essence Marble Mania Lipgloss

Toen ik deze lipgloss in de winkel zag was ik gelijk verkocht. De kleurtjes die door elkaar zitten met de glitters maakte mij nieuwschierig hoe het eruit zou gaan zien op mijn lippen. Toen moest ik een keuze maken uit de in totaal 5 kleurtjes van de Essence Marble Mania. 
De kleuren die ik heb gekocht :
- 02 Mix'n'Mauve
- 03 Pink Twister
- 05 Coral Whirl


De overige kleuren :
- 01 Peach and mix
- 04 Swirly Toffee

De Essence Marble Mania lipgloss bestaan allemaal uit 3 kleuren. Hierbij moet je niet verwachten dat je ook daadwerkelijk 3 verschillende kleuren zal zien op je lippen. Tijdens het aanbrengen gaan de kleuren zich mengen waardoor het 1 kleur zal worden met een leuk glitter en glans effect. 
Van boven naar beneden :
-02 Mix'n'Mauve
-03 Pink Twister
-05 Coral Whirl

02 Mix'n'Mauve

De kleur Mix'n'Mauve is mijn favoriet van de 3 kleuren. Het geeft een mooie, felle roze kleur op je lippen. De kleur bevat ook mooie kleine glitters. Ik ben er ook haast wel zeker van dat ik deze kleur vaker zal gaan kopen.
03 Pink Twister
De kleur 03 Pink Twister is een heel licht kleurtje. Het geeft net een roze tint aan je lippen met roze glitters. Op zich wel een leuk kleurtje, maar ik had zelf toch verwacht dat het iets meer kleur zou geven zoals ik de kleuren in het potje zag zitten.


05 Coral Whirl

De kleur 05 Coral Whirl lijkt op de foto een beetje zoals de 03 Pink twister. Er is alleen wel echt verschil te zien als je het op hebt. Wel is dit ook weer een heel licht kleurtje wat net een klein beetje koraal kleur op je lippen brengt. Ook hiervan had ik toch iets meer kleur verwacht.


Conclusie is dat ik het een hele leuke lijn van Essence vind. Alleen wat ik al zei de laatste 2 had ik iets meer kleur van verwacht. Het aanbrengen gaat ook prima. Alleen hoe het lang het blijft zitten kan ik helaas niks over zeggen. Alles wat ik op mijn lippen smeer is er vaak snel weer af doordat ik veel te veel langs mijn lippen lik. 

De andere 2 kleuren die ik op dit moment niet gekocht heb ben ik nog wel van plan te kopen. Daar zal ik met de tijd dan ook nog een swatch van maken als jullie dat leuk vinden.

Hebben jullie zelf deze kleuren al gekocht? Zo ja wat vinden jullie van de Essence Marble Mania Lipgloss? En wat is jullie favoriete kleur uit de lijn?

Tot de volgende blog !

Veel Liefs,
Lies