dinsdag 8 mei 2012

Beauty Shoplog

Hier is mijn eerste shoplog.
Ik heb vorige week een aantal producten gekocht bij de Kruidvat. Normaal ga ik naar een kleine kruidvat, maar dit keer ben ik naar de grote Kruidvat geweest waar ze dan ook gelijk meer keuze hebben qua producten.
Deze laat ik nu aan jullie zien in een shoplog en later zal ik over een aantal producten een review of swatch plaatsen.
Van links naar rechts :
- C01 Innocent Toxic
- C02 Attracting Camouflage
- C03 Colour Bomb
- C04 Colour of Honor
- C05 Mission Lilac

Om te beginnen heb ik 5 nagellakjes van Catrice gehaald uit de nieuwe Limited edtion lijn Revoltaire.Ik kon alleen niet kiezen welke kleuren ik wou halen, dus zijn ze het alle 5 geworden *bloos*
Prijs : €2,49
Van boven naar beneden:
 - 02 Mix'n'mauve
 - 03 Pink Twister
- 05 Coral Whirl


Het volgende wat ik gekocht heb is Essence Marble Mania Lipgloss. Ze hebben in totaal 5 kleuren waar ik er zelf 3 van heb gekocht. Er zit heel veel glitter in waar ik zelf ook erg van hou. Stiekem heb ik ze ook al geprobeerd, maar daar zal ik later meer over vertellen in de review die ik hier over ga maken. 
Prijs : €1,99

Van Links naar rechts :
- Quick Restore 3 minuten masker
-Quick Boost 3 minuten masker
-Quick Pure 3 minuten masker


Het volgende is een product waar ik ook heel erg benieuwd naar ben. Ik heb namelijk een hele gevoelige huid waardoor ik heel weinig producten kan verdragen. Het gaat om de Dr van der Hoog 3 minuten maskers. Ik heb ze alle 3 gekocht of tenminste nu lieg ik toch een klein beetje, want ik heb er zelf 2 gekocht en mijn moeder heeft de 3e gekocht. Zelf ga ik ze alle 2 uitproberen waarbij ik aanstaande weekend er alvast 1 ga testen en voor de 3e zal ik de ervaring van mijn moeder gebruiken.
Prijs : €6,99
Tot slot het laatste wat ik gekocht heb. Dat zijn 2 nagelvijlen van Essence. De eerste is de Loopfile en de tweede is de Shape&Style vijl. De Loopfile is eigenlijk totaal nieuw voor mij qua vorm en ben daar dus wel heel erg benieuwd naar of het iets voor mij zal zijn.
Prijzen : Loopfile €1,29 en Shape&Style  €2,29 



Tot zover mijn Shoplog. De reviews van een aantal producten zullen ook snel komen.

Tot de volgende blog !!

Veel Liefs,
Lies