donderdag 31 mei 2012

Fashion shoplog : Coolcat, Bristol, Zeeman en Ter Stal

Afgelopen Zaterdag ben ik even gaan shoppen met mijn moeder. Of tenminste even gaan shoppen was het niet echt. We hebben ruim 6 uur geshopt en boodschappen gedaan. Ik heb wat leuk kleding en schoenen gekocht die ik graag aan jullie wil laten zien.

Om te beginnen heb ik 2 vestjes gekocht bij de Zeeman. Ze zijn baby roze en baby blauw wat ik zelf wel hele erge leuke kleuren vind. beide hebben ze een soort visgraat motief was helaas niet goed te zien is op de foto. Deze vestjes kosten €7,99 per stuk.
Dit zjn 3 skinny jeans van de Cool Cat. Ik zat heel slecht in mijn broeken, dus ik was blij dat ik deze broeken tegen kwam. Ze waren er in heel veel kleuren alleen jammer genoeg waren alleen deze 3 kleuren nog in mijn maat. Ze zijn ook helemaal stretch dat vind ik zelf de fijnste broeken. Deze broeken kosten €24,95 per stuk.
Daarna ben ik naar de Bristol geweest daar heb ik onder andere dit kersen shirtje gekocht. Ik hou van dit soort printjes op een shirtje. De prijs van die shirtje was €9,99
Ook heb ik een paar schoenen gekocht bij de Bristol. Ik had niet echt schoenen om onder een legging te dragen en deze vond ik er wel heel zomers uitzien. Ook hebben ze veel kleuren waardoor het bij veel van mijn kleding wel matched. Deze schoenen kosten €17,99
Deze schoenen komen ook van de Bristol. Normaal koop ik nooit zulke dure schoenen, maar ik was gelijk verkocht toen ik ze zag. Ook toen ik ze aanpaste zaten ze gewoon heel erg lekker. Ze zijn van het merk Cars en ze kosten €49,95.
En ik ben nog even naar Ter Stal geweest. Daar heb ik dit jasje gekocht. Ik ben helemaal gek van deze jasjes. Deze was in de aanbieding voor €25,00
Ook dit jurkje komt van Ter Stal. De neon kleurtjes vind ik zo leuk en dit jurkje wil ik over een legging gaan dragen. Deze was ook in de aanbieding voor €15,00
Tot slot heb ik nog 2 leggings gekocht. De rode heb ik om bij het kersen shirtje te dragen. Het kersen shirtje is namelijk best lang waardoor er mooi een legging onder kan. De zwarte heb ik gekocht omdat die kleur eigenlijk overal wel bij past. Deze leggings komen van de markt en waren €5,00 per stuk.


Tot de volgende blog !!


Veel Liefs,
Lies