zondag 27 mei 2012

MFS : Mijn Geheim & Intens

Dit keer laat ik jullie 2 van mijn favoriete tijdschriften zien. Dat zijn de Mijn Geheim en Intens. Elke week haal ik 1 van de 2 tijdsschriften. Ze verschijnen namelijk allebei om de week. De ene week ligt de Mijn geheim in de winkel en dan de week erop komt de Intens in de winkel. 


De Mijn geheim is meer met verhalen van volwassen vrouwen. Ik denk dat de meeste verhalen van vrouwen boven de 30 jaar zijn. De Intens is juist voor jongeren en jong volwassen vrouwen tot een jaar 25 a 30. Ik zelf geef vaak wel de voorkeur voor de verhalen uit de Intens, maar toch koop ik altijd wel de Mijn Geheim, want ook daar staan regelmatig hele interessante verhalen in.
Ik vind het heerlijk om voor het slapen gaan er even een stukje in te lezen. Dat brengt me tot rust zodat ik net iets beter in slaap kan komen. Er is altijd alleen wel 1 probleem, want er zijn vaak meerdere verhalen waar ik dan heel nieuwschierig naar ben. Dan zou ik ze graag allemaal willen lezen, maar dat is dan niet verstandig. Het zorgt dan juist dat ik langer wakker blijf of ik heb de avonden erna niks meer te lezen omdat ik ze veel te snel uit heb.
Wat ik zo leuk vind aan deze tijdschriften is dat het persoonlijke verhalen zijn die er in staan. Ik vind het heel mooi om te lezen wat er in andersmans leven gebeurt of hoe mensen met iets omgaan. Ik ben bijvoorbeeld ook altijd al gek geweest op de waargebeurde verhalen op tv. Elke week keek ik wel de waargebeurde films op tv. Alleen jammer genoeg werden ze later teveel herhaald en kwamen er niet echt nieuwe films meer.

Mocht je zelf ook van waargebeurde verhalen houden en deze 2 tijdschriften nog niet kennen dan zou ik je ze zeker aanraden. De Intens kost €1,99 en de Mijn Geheim kost €1,90. Al denk ik dat de prijzen binnenkort wel weer gelijk getrokken worden en dan ook de Mijn Geheim €1,99 zal worden. Elke dinsdag komt de nieuwe Mijn Geheim of Intens uit.

Tot de volgende blog !!

Veel Liefs,
Lies