maandag 28 mei 2012

Dove Limited Edition - Beauty Blossom

Ongeveer een maand geleden had ik 2 producten gekocht van Dove en deze ben ik gaan uittesten. Deze producten komen uit de nieuwe Limited Edition Beauty Blossom. Ik heb uit deze lijn de shower gel en de cream gekocht. De vorige Limited Edition vond ik heel erg lekker dat was de Winter Care. Daardoor was ik ook heel erg benieuwd naar deze nieuwe Limited Edition. Ik ga jullie nu vertellen wat ik van de Beauty Blossom vind.

De geur vind ik wel heel erg lekker van beide producten. Ze hebben een geur die ik wel heel erg lekker vind om het met warmer weer te gebruiken. Dat komt doordat het een hele frisse, zoete bloemengeur is. De geur ben ik dus wel erg tevreden over. Voor de verpakking zijn de kleuren ook leuk gekozen met de afbeeldingen van Lotussen er op.
Dit is de Beauty Blossom Cream. Ik vind het wel een fijne creme, maar voor de zomer vind ik hem persoonlijk te dik en vettig. Deze creme blijft sowieso langer vet op de huid wat ik zelf niet echt lekker vind als het warmer is buiten en je gaat zweten. Deze creme gebruik ik dus ook alleen als ik zeer droge plekken heb op de huid na bijvoorbeeld het douchen.
De geur is wel lekker als je hem zo in het potje ruikt. Alleen nadat je het opgesmeerd heb vind ik dat de geur te snel verdwijnt en ik vind het dan persoonlijk een beetje gaan ruiken naar vaseline die je hebt opgesmeerd. Dit vind ik wel heel erg jammer want die lekkere geur die je in het potje ruikt zou ik ook graag een hele tijd nog op mijn huid willen ruiken.
Dit is de Beauty Blossom Shower gel. Hier ben ik heel erg tevreden over. Hij doet weer precies wat ik van de Dove shower gels verwacht. Mijn huid word namelijk door deze showergel weer helemaal gevoed waardoor ik geen last heb van een droge huid na het douchen. Bij veel producten heb ik dat wel dat ik de douche uitkom en even later is mijn huid behoorlijk droog geworden. De geur is ook echt heel lekker en hij schuimt goed onder de douche. Dat is iets wat ik altijd wel lekker vind als een douche product goed gaat schuimen. Over dit product ben ik dus heel erg tevreden en gebruik hem nu bijna dagelijks. 
Conclusie is dat ik dus meer tevreden ben over de showergel dan over de cream. Zoals ik al vertelde ga ik de cream alleen gebruiken als ik hele droge plekken op mijn huid heb. Daar is de Cream wel heel erg fijn voor. De showergel ga ik zeker nog kopen, want die is gewoon heel erg lekker en aangezien ik het nu bijna dagelijks gebruik gaat het ook wel heel hard en zal die binnenkort wel leeg zijn.

De prijzen zijn :
Dove Beauty Blossom Cream : €2,29
Dove Beauty Blossom Shower Gel : €3,49

Tot de volgende blog !!

Veel Liefs,
Lies