woensdag 27 juni 2012

Essence XXXL Shine lipgloss : Sparkling Papaya

Zelfs ben ik helemaal gek op lipgloss. Als ik dan een leuk kleurtje zie dan kan ik het ook niet laten liggen. Dat was ook zo met deze lipgloss van Essence. Deze lipgloss is 1 van de 3 nieuwste kleuren uit de Essence XXXL Shine. Ik heb al meerdere kleuren uit deze lijn van Essence en die bevallen mij altijd erg goed. 


De naam van de lipgloss is 18 Sparkling Papaya. Ik zit te twijfelen of ik het nou een peach of koraal kleur moet noemen. Het is in ieder geval een heel mooi kleurtje en viel ook gelijk op tussen de andere lipglosses. Wat ik ook erg grappig en lekker vind is dat hij naar fruit ruikt. Nu weet ik eerlijk gezegd niet hoe papaya ruikt, maar ik denk dat deze aan de lipgloss zal zitten als je de naam ziet. 
De kleur van de lipgloss is heel lichtjes te zien op de lippen. Zelf vind ik het kleur genoeg, want je ziet wel het peachy/koraal glansje. De XXXL shine dat onbreekt ook zeker niet, want de lipgloss glanst heel erg. De glans wordt ook nog versterkt door de vele kleine glittertjes die er in zitten.
Zelf vind ik dit kleurtje heel erg leuk en gebruik hem momenteel bijna dagelijks. Mocht je van dit lipglosjes houden dan vind ik deze zeker het proberen waard. De lipgloss zal niet urenlang blijven zitten. Al is dit eigenlijk te verwachten van een lipgloss.

De prijs van deze lipgloss is €1,79

Veel Liefs,
Lies