zaterdag 9 juni 2012

FOTD : It's all pink again

Het gebeurt niet vaak dat ik make-up op mijn ogen gebruik. Dit komt omdat ik hele gevoelige ogen heb. Een dagje make-up op doen gaat dan nog wel, maar zodra ik het er 's avonds weer af moet halen wordt dat een ramp. Mijn oogleden beginnen dan te branden en worden lichtelijk rood. Helaas gebeurt dit bij elk soort remover die ik geprobeerd heb. Vandaag had ik toch zin om oog make-up te gebruiken en daarvan heb ik een Face of the Day voor jullie gemaakt.

Zoals jullie zien is het niet al te opvallende make-up. Ik heb gebruik gemaakt van 2 roze tinten. Een lichte en een donkere roze kleur en daarboven een highlighter gebruikt. Hoe ik de make-up heb aangebracht zal niet helemaal zijn zoals anderen het misschien doen. Doordat ik weinig oog make-up gebruikt heb, heb ik ook niet al te veel ervaring met het aanbrengen. Ik lijk ook een beetje in een roze periode te zitten. Van de week heb ik ook een roze Outfit of the Day gehad. Misschien leuk om deze een keer te combineren met elkaar.
Wat heb ik gebruikt :
Ogen : Ik vond een palletje terug van Essence. Deze komt van de Sunclub lijn en heet 02 Fiji Feeling. Daar heb ik de 2 verschillende kleuren roze van gebruikt en de highlighter. Ik ben alleen bang dat dit palletje niet meer te koop is. Ik heb hem namelijk ooit eens uit de afprijsbak van Kruidvat gehaald. Dan heb ik ook nog mascara gebruikt deze is van de Hema en dit is de Sensitive mascara in de kleur bruin.
Gezicht : Op mijn gezicht heb ik weinig gebruikt. Het enige wat ik gebruikt heb is een klein beetje concealer van catrice. Deze komt uit het Concealer palletje.
Lippen : Op mijn lippen heb ik een lipgloss van Essence gebruikt. Deze komt uit de Marble Mania lijn en heet 01 Peach and Mix.
Wenkbrauwen: Essence Lash and brow gel

Het valt niet onder Make-up, maar toch vind ik het leuk om erbij te vertellen. Zoals jullie misschien wel zien heb ik een neuspiercing en ook deze heb ik aangepast aan mijn oogschaduw. Ik heb hier een roze/zilveren knopje in.

Dat is eigenlijk alles wat ik gebruikt heb op mijn gezicht vandaag. Ik hoop dat jullie het toch een beetje een leuke look vinden ondanks dat ik heel weinig oog make-up kan gebruiken.

Tot de volgende blog !!

Veel Liefs,
Lies