zondag 10 juni 2012

Gekleurde blazers van terStal en V&D



Ik ben gek op blazers. Je hebt ze momenteel in allerlei kleuren en motieven. De één is nog feller gekleurd dan de ander. En vooral die felgekleurde ben ik gek op. Ik heb er een paar opgezocht die ik heel erg leuk vind. Ze komen van terStal en de V&D. Onder aan het artikel heb ik ook nog een leuke mededeling voor jullie over een aanbieding bij terStal.

Deze 3 blazers komen van terStal en zijn van het merk Pescara. Zelf vind ik ze alle 3 heel erg mooi. Vandaar dat ik ze ook alle 3 heb gekocht. Ze zitten ook heel erg lekker. De roze had ik al, want die zullen jullie ook wel herkennen van de Outfit of the Day. De andere 2 kleuren heb ik er gister bijgekocht. Deze blazers kosten €25,- per stuk.
Dit zijn 4 blazers van de V&D en zijn van het merk Liv Collection. Ik vind bij deze het model wel heel erg leuk samen met de schuine rits. De meeste blazers hebben knopen, dus dat ze een rits gebruikt hebben vind ik wel heel erg leuk. Ze zijn best prijzig per stuk vind ik. Ze zijn namelijk €39,99 per stuk.
Hier weer 4 blazers van terStal van het merk Pescara. De roze heeft mijn moeder en ik moet zeggen hij is echt heel erg leuk. Vooral de mouwen zijn erg leuk en volgens mijn moeder zitten ze ook heel erg lekker. Deze kosten €29,- per stuk.
Deze 2 blazers komen van de V&D en zijn van het merk Yes or No. Bij deze vind ik de streepjes heel erg leuk gecombineerd met de fellere kleurtjes.  Deze kosten €39,99.

Zoals beloofd onder aan het artikel zou ik iets vertellen over een leuke aanbieding. Op dit moment heeft terStal een actie dat je 30% korting krijgt op alles in de winkel. Dit wordt van het totaalbedrag afgetrokken. Deze actie is omdat ze de 200e winkel hebben geopend.Vandaar dat ik er zelf ook nog even heen ben geweest om de andere 2 kleuren blazers te halen. De actie loopt van 9 Juni t/m 16 Juni. Zit er geen Ter Stal bij je in de buurt? Wees dan niet getreurd, want ook online kan je veel kleding en accessoires bestellen waardoor je ook van deze actie kunt meegenieten.

Dit waren de blazers die ik graag met jullie wou delen. Dragen jullie wel eens blazers?

Tot de volgende blog !!

Veel Liefs,
Lies