vrijdag 22 juni 2012

My Nails : Frozen Lilac

Vandaag heb ik weer een My Nails voor jullie. In deze My Nails heb ik 2 lakjes van Catrice gebruikt. Ik wist zelf niet of het wel leuk zou worden om deze 2 te combineren, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb. Ik vind het namelijk heel erg leuk geworden.


Dit lakje van Catrice is de 130 Lucky in lilac wat ik zelf wel een mooi kleurtje vind. Ik zag hem er helaas niet meer tussen staan op de site van Catrice, maar er zal vast wel een kleurtje zijn die er bij in de buurt komt.
Over het kleurtje heb ik de Frosting top coat gedaan van Catrice. Ik heb deze nu al een tijdje in mijn stash zitten en ik blijf het effect erg mooi vinden. Ook deze is volgens de site helaas niet meer verkrijgbaar.
Dit was mijn My Nails en ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Veel Liefs,
Lies