donderdag 14 juni 2012

My Nails : Is it really red?

Vandaag weer een nieuwe My Nails voor jullie Dit keer heb ik het rustig gehouden en alleen een kleurtje opgedaan. Ik had een keer geen zin in allemaal poespas op mijn nagels. Ik vind dit zelf een heel mooi kleurtje met een heel leuk effect. Wil je weten welk effect? Lees dan snel verder.
Ik was wat door mijn nagellak stash aan het kijken en vond dit kleurtje ertussen die ik al een tijdje niet gebruikt had. Deze kleur heet 47 Red-y to go en is van Essence. Als je het in het potje ziet en ook de naam leest zou je denken dit is gewoon een roodachtige kleur. Totdat je de nagellak op hebt dan zie je toch ineens iets heel anders.
Zoals jullie zien is het hier ineens een hele andere kleur. Het is roze geworden! Veranderd de kleur naarmate je hem op hebt? Nee het ligt aan de lichtinval. Bij de ene lichtinval lijkt die rood, maar bij een andere lichtinval wordt het ineens roze. Dit vind ik een heel leuk effect van deze nagellak. Wanneer je ook kijkt het heeft elke keer weer een andere kleur.
Omdat ik een al tijdje heb besloot ik toch even te kijken op de site van  Essence of ze deze kleur nog in het assortiment hebben zitten. Ik vind de kleur namelijk heel erg leuk en had hem graag nog een keer gekocht. Alleen tot mijn spijt zie ik hem er niet meer tussen op de site en hier baal ik toch wel een beetje van. De kleuren 46 en 48 staan wel op de site alleen de 47 niet meer.
Ik hoop dat ik deze kleur toch nog een keer ergens tegenkom of dat ik er zal vinden die er op lijkt. Ik zou ook eens kunnen proberen om iets wat op deze kleur lijkt te mengen, maar ik ben bang dat dat heel moeilijk zal zijn.

Tot de volgende blog !!

Veel Liefs,
Lies