vrijdag 15 juni 2012

Essence lash & brow gel mascara

Vandaag heb ik een review voor jullie van de Essence lash & brow gel mascara. Zelf had ik hem nog nooit gebruikt. Om eerlijk te zijn was dit ook voor het eerst dat ik hem zag liggen. Zelf gebruik ik altijd de gel van de Hema, maar deze van Essence is toch net weer iets goedkoper. Daarom vond ik hem het proberen waard en ben ik aan het testen gegaan.
Dit is wat Essence zelf over het product zegt :
wenkbrauwen die alle kanten opschieten? zeg maar dag! de wimper- en wenkbrauwgel mascara zorgt voor mooi gemodelleerde wenkbrauwen en prachtig lange wimpers. 

Ik heb het zelf zowel op de wimpers als bij mijn wenkbrauwen uitgetest. Bij de wimpers zeg ik eerlijk dat ik weinig verschil merkte. Dit kan ook komen doordat ik niet teveel durfde te gebruiken. Zoals ik al vaker heb verteld zijn mijn ogen heel erg gevoelig voor het verwijderen van make-up. Met mascara doe ik om die reden ook nooit dikke lagen op.

Op de wenkbrauwen vind ik het een geweldige gel. Ik heb hem ook op in mijn artikel van Face of the Day : It's all pink again. Het brengt mijn wenkbrauwen heel goed in model. Aan het eind van de dag zaten mijn wenkbrauwen ook nog steeds zoals ik ze die ochtend in model had gebracht.
Het borsteltje zelf vind ik ook heel erg fijn. Het is een stevig borsteltje die de haren van je wenkbrauwen heel mooi van elkaar scheid en ze zonder moeite goed in model brengt. Ik denk zelfs stiekem dat ik dit wel 1 van de beste borsteltjes vind die ik tot nu toe gebruikt heb.
Conclusie is dat ik het voor de wimpers niet echt iets voor mij vind, maar voor de wenkbrauwen vind ik het een hele goede gel mascara. Het stukje over dag zeggen tegen wenkbrauwen die alle kanten opschieten is ook waar. Met deze gel heb je er ook echt de hele dag geen last meer van en zitten al je haartje perfect in model.

De prijs van de gel mascara : €1,99

Hebben jullie zelf al eens de gel mascara gebuikt? Zo ja wat vindt jij van dit product? Zo nee heb je zelf een favoriete gel mascara?

Tot de volgende blog !!

Veel Liefs,
Lies