maandag 4 juni 2012

OOTD : It's all pink today !!

Ik had vandaag mijn nieuwe kleding aan die jullie al voorbij hebben zien komen in een Shoplog van vorige week. Het leek me daarom wel leuk om daar een Outfit of the Day van te maken. Hierbij dus mijn eerste Outfit of the Day.

Hier mijn volledige look van vandaag. Het is look geworden met verschillende tinten roze. Zelf vind ik het wel een vrolijke look en dat had ik vandaag ook wel even nodig, want van het weer werd je helaas niet vrolijk.
Dit is mijn nagellak shirtje die ik van mijn moeder heb gekregen. Zij had hem ooit gekocht, maar hij zat haar niet zo heel erg lekker. Toen is die dus naar mij gegaan en ik vind hem zelf wel heel erg leuk met de omgevallen nagellakpotjes erop. Daaronder draag ik een roze spaghetti top. Dit omdat het witte shirtje net iets te laag uitgesneden was. 
Hier zie je mijn Cars schoenen van mijn laatste shoplog. Ik vind ze zelf eigenlijk wel bij elke kleur outfit passen, dus ook bij mijn roze look die ik vandaag had.
Dit zal jullie bekend voorkomen. Dit zijn mijn Roze confetti nagels uit de laatste Nails of the Week. Bij deze roze outfit kwamen ze mooi uit. 
Deze oorbellen heb ik ooit eens gekocht bij de Kijkshop. Daar heb je vaak hele leuke en goedkope sieraden. Al weet ik niet of ze dat nu nog steeds verkopen, want de laatste keer dat ik daar was is alweer een hele tijd geleden. Brengt me op het idee om daar binnenkort weer eens te gaan kijken of ze het nog verkopen.

Waar komt alles vandaan?
Broek - Coolcat
Witte shirt - Coolcat
Blazer - Ter Stal
Schoenen - Bristol
Spaghetti top - Zeeman
Oorbellen - Kijkshop
Nagellak - Essence

Make-up had ik vandaag helemaal niet op, dus daar kan ik jullie helaas niks over vertellen. Mijn gezichtshuid is namelijk niet helemaal top op dit moment en dan wil ik het niet nog verder gaan irriteren met make-up. 

Dit was mijn Outfit of the Day. Tot de volgende blog !!

Veel Liefs, 
Lies