dinsdag 5 juni 2012

MFS : Magnum Sandwich

Helaas is het weer de laatste dagen niet echt top geweest. Daardoor zal het voor vele mensen geen ijsjesweer zijn geweest. Zelf eet ik het hele jaar door wel ijsjes. Of het nou koud of warm weer is een ijsje gaat er bij mij altijd wel in en dan vooral waterijsjes. Toch gaat deze MFS niet over mijn favoriete waterijsje. Het gaat over mijn favoriete chocoladeijsje. De Magnum Sandwich.

Misschien kennen jullie de voorloper wel van de Magnum Sandwich dat was de Maxibon. Hoe vaak ik wel niet een doos met Maxibon ijsjes heb gekocht samen met mijn Oma dat weet ik niet. Ik weet alleen wel dat er heel wat dozen doorheen gingen bij ons. Totdat het moment kwam dat het nergens meer verkocht werd. Dat was echt een baalmoment en we moesten beide afkicken van ons favoriete ijsje.
Toen kwam op een gegeven moment Magnum met de Sandwich. Het leek heel erg op de Maxibon, dus in de winkel heb ik geen moment getwijfeld en moest ze gewoon uitproberen. Tot mijn geluk leek die er niet alleen op, maar smaakte die ook zoals de Maxibon. Sindsdien is mijn verslaving weer terug alleen nu met de Magnum Sandwich.
Zoals jullie zien op de eerste afbeelding bestaat het ijsje uit 2 delen. Het ene deel is precies zoals de Magnum Almond die ook heel erg lekker is. Maar dan die andere kant van de Sandwich dat is echt mijn favoriete deel van het ijsje waar ik het liefste uren over zou doen. Aan die kant van het ijsje zit een heel lekker zacht chocolade koekje met het ijs ertussen wat je van Magnum gewent bent.  

Voor een doos met 4 Sandwich ijsjes betaal je €2,99. Helaas heb ik zelf nog maar 1 supermarkt hier gevonden die ze verkoopt en dat is de C1000.

Jullie weten nu wat 1 van mijn favoriete ijsjes is en daarom ben ik wel benieuwd wat is jullie favoriete ijsje?

Tot de volgende blog !!

Veel Liefs,
Lies