zaterdag 14 juli 2012

Essence Colour 3 Nagellak - #1

Van de week vertelde ik jullie in mijn Shoplog dat ik deze lakjes van Essence in gedeeltes ga swatchen. Vandaag heb ik de eerste 2 lakjes voor jullie geswatched en zal er ook een kleine review bij geven. Ik ga ze niet op volgorde doen, maar pik er gewoon telkens 2 kleurtjes uit. Vandaag zijn dat de kleuren : 02 Shopping trip to Soho - Party all night long en 05 Boys are back in town - It's just a little crush.


Ik begin eerst even met jullie nog een keer alle lakjes te laten zien. Aangezien deze lakjes uit 2 delen bestaan waar je dus meerdere looks mee kan maken vond ik het makkelijker om het in gedeeltes te doen. Die jullie vandaag zullen gaan zien zijn op de foto de 2e en de 5e.
Dit is de 02 Shopping trip to Soho - Party all night long. Ik ben gek op roze lakjes, dus ik was wel heel erg benieuwd naar dit lakje.
Hier heb ik alleen de kleur Shopping trip to Soho gebruikt. Dit is wel een erg mooi kleurtje met een beetje metallic er doorheen. Ik heb hier 2 laagjes gebruikt.
Hier heb ik alleen de kleur Party all night long gebruikt. Ik heb hier 3 laagjes voor moeten gebruiken en toen zie je nog lichtelijk de nagel tips. Ik had toch nog net een laagje meer moeten aanbrengen, maar 4 lagen vond ik zelf toch iets teveel.
Hier heb ik beide kleuren gebruikt. Samen vind ik ze zelf eigenlijk het mooiste. Hier wordt het toch een mooie dekkende kleur met het effect van de 2e kleur erbij. Beide kleuren samen is dus wel mijn favoriet om te dragen. Hier heb ik 2 lagen van de eerste kleur gebruikt en 1 laag van de 2e kleur.
En dan hier de 2e kleur dit is 05 Boys are back in town - It's just a little crush. De kleur It's just a little crush heb ik geen swatch van. Deze kleur is namelijk te licht om dat alleen op de nagels te doen. Dat vond ik zelf niet mooi staan.
Hier heb ik de kleur Boys Are back in town op. Het is een kleurtjes wat een beetje tussen blauw en grijs in zit al lijkt die op de foto denk ik meer grijs. Ik heb hier 2 laagjes op de nagels.
Hier heb ik It's just a little crush er overheen gedaan. De 2e foto heb ik in de zon genomen, want hierdoor zie je een beetje het effect wat die geeft. Het effect is namelijk heel erg mooi van dit lakje. Het geeft voornamelijk een paarse glitter look er overheen, maar ook zitten er blauwe en rode glitters doorheen. Van de eerste kleur heb ik 2 laagjes gebruikt en van de 2e kleur 1 laagje.

De eerste 2 kleuren die ik nu geswatched heb vind ik beide erg mooi. Het enige nadeel van deze lakjes vind ik dat het vasthouden met het lakken best wel zwaar is. Het kwastje zit namelijk in het middelste witte gedeelte. Je draait dan 1 potje eraf, maar het andere potje blijft aan de bovenkant zitten. Voor de rest ben ik zeer tevreden over deze nagellak.

De normale prijs voor deze lakjes is €2,79 per stuk, maar tot 22 juli is er een aanbieding bij de Kruidvat. Ze kosten dan €2,00 per 2 Colour 3 lakjes. Je hebt dan per 2 lakjes dus ruim €3,50 korting. Vandaar dat ik ook alle lakjes mee heb genomen om te testen haha.

Veel Liefs,
Lies