zondag 15 juli 2012

Kruidvat Body Fruit : Body Scrub & Body Butter

De Body Fruit lijn van Kruidvat had ik al hier en daar op andere blogs voorbij zien komen en iedereen was er wel enthousiast over. Toen ik ze zelf een paar weken geleden bij de Kruidvat zag staan kon ik ze gewoon niet laten staan. Ik heb toen de Body Scrub en de Body butter meegenomen en ik kan jullie alvast verklappen dat ik blij ben dat ik deze producten mee heb genomen. 

De verpakkingen in deze lijn vind ik erg mooi en vrolijk. Ze zijn erg kleurrijk waar ik wel van hou als het om huidverzorgingsproducten gaat. Het heeft daardoor ook gelijk een zomerse uitstraling en dat is toch wel iets wat we momenteel wel kunnen gebruiken nu het weer niet echt mee wil werken haha.
In de Body Fruit lijn van Kruidvat zitten 4 verschillende producten waarmee jij je huid heerlijk kunt verzorgen. De 4 producten zijn : Body Lotion, Body Butter, Shower gel en Body scrub. Zelf heb ik alleen de Butter en Scrub meegenomen. Zelf had ik al een hele tijd geen scrub meer gebruikt en als ik eerlijk ben had ik zelfs nog nooit een body butter gebruikt. Naar deze 2 producten was ik dus erg nieuwschierig. Ook bestaat deze lijn uit 3 verschillende geuren. De geuren Cranberry & Pomegranate, Mango & Papaya en Coconut & Sheabutter. Ik heb een hele tijd zitten twijfelen welke geur ik mee zou nemen en uiteindelijk is het  de Cranberry & Pomegranate geworden.
Ik begin bij de Body Butter. Zoals ik al vertelde heb ik nog nooit een Body Butter gebruikt. Ik gebruikte tot nu toe alleen Body Lotion, dus ik was wel heel erg benieuwd wat ik van de butter zou vinden. Ik kan het in 1 woord samenvatten en dat is geweldig! Ik snap niet dat ik het nooit eerder gebruikt heb.
Als de pot open doet is dit wat je ziet en de geur komt je ook gelijk tegemoet. Het is hele friss, zoete geur en je ruikt het fruit er ook echt bovenuit. Dit gaat misschien heel raar klinken, maar op 1 of andere manier deed het mij een beetje aan kwark denken met die lichtroze kleur en dan die geur erbij. Je moet dus wel oppassen dat je het niet op gaat eten, want die geur die ik erbij ruik nodigt je daar wel toe uit haha. 
Hier een swatch van de Body Butter. Het is een hele dikke substantie en dat vind ik zelf heel erg fijn. Als je het op je lichaam gebruikt hebt, dan voelt de huid gelijk goed gevoed en de geur blijft ook wel een paar uur hangen bij. Ik had het zelfs een keer kort voor het slapengaan gebruikt en de volgende ochtend rook ik nog heel subtiel de geur van de Body butter.
En dan hier de Body Scrub. Ook hier ben ik helemaal weg van. In het verleden gebruikte ik telkens een scrub van Dove. Daar ben ik op een gegeven moment mee gestopt en waarom weet ik zelf nog niet. Toen ik deze scrub tegenkwam moest ik hem daarom gewoon kopen, want had het toch wel gemist om een scrub te gebruiken. En ik moet zeggen heb er totaal geen spijt van, want wat is deze scrub fijn. Hij ruikt ook heel erg lekker en eigenlijk precies hetzelfde als de Body Butter.
Zo ziet de scrub eruit en je ziet er kleine roze/rode stukjes inzitten. Ik noem het zelf maar even pitjes die erin zitten. Het zijn namelijk kleine rood/roze balletjes en die voelen heel erg fijn als je het gebruikt. Na het gebruik voelde mijn huid ook heel erg zacht en glad aan. Toen besefte ik ook ineens weer waarom ik het zo miste om een scrub te gebruiken haha.

Conclusie is dat ik heel erg tevreden ben over deze 2 producten uit de Kruidvat Body Fruit lijn. Zoek je een fijne scrub of butter voor je huid, dan zou ik je zeker aanraden om deze eens te proberen. Zelf ga ik ze ook zeker weer kopen als ze op zijn, want ik ben er zelf helemaal gek op. Ook wil ik nog een keer de Showergel en Body Lotion gaan uitproberen uit deze lijn. Daar ben ik nu namelijk ook wel erg benieuwd naar geworden.

De prijzen zijn ook lekker budget vind ik. De Body Butter kost €2,49 en de Body Scrub kost €2,89.

Hebben jullie zelf al ervaring met de producten van de Kruidvat Body Fruit lijn? Of zijn jullie het misschien van plan om eens aan te gaan schaffen? Ik ben namelijk erg benieuwd naar wat jullie van deze lijn vinden.

Veel Liefs,
Lies