maandag 2 juli 2012

MAX Lips & Eyes Pencils

Vandaag heb ik een review en swatch voor jullie van de MAX Lips & Eyes pencils. Ik heb zelf 5 kleurtjes gekocht in de hoop dat het een fijn product zou zijn. Ik heb al wel hier en daar op andere blogs producten van MAX gezien en bijna iedereen was daar tevreden over. Ik was dus wel heel erg benieuwd wat ik zelf zou vinden van dit budget merk.

Deze Lip en Eye pencils bevatten Vitamine E en Aloƫ Vera. Ik vind ook wel dat ze een redelijk lekkere geur hebben en zou zo niet echt kunnen omschrijven waar het naar ruikt. Al zou ik het mij ook voor kunnen stellen als je het geen lekkere geur zou vinden, want het heeft best een apart geurtje. Het zijn Lip en Eye pencils, maar zelf heb ik ze alleen uitgetest op mijn lippen, want ik vind ze als lippenstift net iets mooier.
Hier een swatch van de 5 kleurtjes. Van boven naar beneden : 
LA-2 Pink
LA-3 Nude
LA-4 Natural
LA-6 Lilac
LA-9 White
Dit is de LA-2 Pink. De kleur vind ik op zich wel mooi , maar ik vind niet echt dat die heel mooi egaal is op de lippen. Dat is toch wel jammer.
Dit is de LA-3 Nude. Dit is een bruin/goude kleur en deze vind ik heel erg mooi. Eigenlijk draag ik nooit dit soort kleuren, maar deze zie ik mezelf wel vaker dragen.
Dit is de kleur LA-4 Naturel. Het is een zalmroze kleurtje die ik wel heel erg mooi vind. Het geeft niet heel erg veel kleur op je lippen, maar het zal natuurlijk ook niet voor niets Natural heten. Alleen de kleur die het geeft op je lippen is wel heel erg mooi.
Hier zie je de kleur LA-6 Lilac. Dit is een paars/roze achtig kleurtje. Deze bevat ook heel veel glitters, wat ik zelf wel heel erg mooi vind.
Hier zie je de LA-9 White. Dit is een kleurtje die ik zelf niet echt overdag zou dragen. Daarvoor zitten er voor mij iets teveel glitters in. Deze kleur zou misschien wel heel erg leuk zijn om een oog look mee te maken of het hier en daar aan te stippen over een andere kleur heen.
Ik ben eigenlijk zeer tevreden over deze eye & lip pencils. Ze voelen ook erg fijn aan op de lippen. Ze zijn namelijk best romig en daardoor voelen de lippen heel erg fijn aan. Ik vind zelfs dat de lippen er gevoed door voelen als je het gebruikt. Ze blijven ook redelijk lang zitten voor een budget product. Hoeveel kleuren er in totaal zijn dat weet ik niet. Ik neem aan dat in ieder geval tot nummer 9 er kleuren zullen zijn. Alleen lagen er bij deze Action maar 6 kleuren, waar van ik er zelf 5 heb meegenomen.

De MAX Lip & Eye pencils kosten €0,69 cent per stuk. Voor de prijs hoef je het dus niet te laten om ze eens uit te proberen.

Hebben jullie al eens 1 van deze Lips & Eyes pencils gebruikt? Zo ja, vind jij ze ook fijn en welke kleur is jou favoriet?

Veel Liefs,
Lies