dinsdag 3 juli 2012

Preview : Catrice LE Cucuba

Op de site van Catrice staat de nieuwe Limited Edition aangekondigd. Dit is de LE Cucuba. Deze LE van Catrice zal in Augustus en September in de winkels liggen. Mocht je er dus iets leuks tussen zien, dan zal het toch even geduldig afwachten worden. Zelf vind ik dat er hele leuke kleuren gebruikt zijn in deze LE en ook de producten zelf vind ik erg leuk. Ben je al nieuwschierig geworden? Kijk dan snel verder....




Ik begin bij de loose eye shadow. Deze zullen er in 5 hele mooie kleurtjes komen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf nog nooit dit soort oogschaduw heb gebruikt. Ik gebruik eigenlijk alleen maar oogschaduw palettes. Misschien dat daar verandering in komt door deze mooie kleurtjes. De 5 kleuren zijn : 01 - Sunny Side, 02 - Reggaeton, 03 - Salse Cubana, 04 - Havana Drum en 05- Take it Mint. Prijs : €2,99 per stuk.
Het 2e product uit deze LE is een bronzing powder. Deze heeft een hele simpele naam. Deze heet namelijk 01 Brown. Prijs : €4,49.
Ook bevat de LE 2 hele mooie liquid shimmer eye liners. De bruine vind ik zelf wel heel erg mooi. Ik gebruik zelf namelijk ook altijd bruine mascara. Ook het mint kleurtje vind ik wel heel mooi, maar of ik het snel zelf zal gebruiken dat weet ik nog niet. De 2 kleuren hebben de naam : 01 - Take it Mint en 02- Reggaeton. Prijs : €2,99 per stuk.
Op deze 2 soft lip colour lipsticks werd ik gelijk helemaal verliefd. Ik vind de kleurtjes heel erg mooi. Ik ben sowieso gek op Koraal kleurtjes en de bruine tinten begin ik ook steeds iets mooier te vinden bij mezelf. Deze 2 ga ik denk ik zeker kopen als ze hier in de winkel komen te liggen. De namen zijn : 01 - Salsa Cubana en 02 - Be all Smiles. Prijs : €3,99 per stuk.
En dan hier 5 hele mooi lakjes. Ik zou zelf geen keuze kunnen maken met welke ik het mooiste vind. Ik vind ze namelijk allemaal erg mooi. De 5 kleurtjes zijn : 01 - Sunny Side, 02 - Reggaeton, 03 - Salsa Cubana, 04 - Havana Drum en 05 - Take it Mint. Prijs : €2,49 per stuk.

Dit was de preview van de Catrice LE Cucuba. Ik kijk er zelf heel erg naar uit dat ze hier in de winkel zullen liggen, want vind dit wel een hele mooie LE. De prijzen heb ik de van de duitse site van Catrice. Of ze hier hetzelfde zullen zijn dat weet ik niet, maar ik neem aan van wel aangezien de nagellak ook dezelfde prijs heeft als hier.

Zie jij er producten tussen zitten die je wel erg mooi vind en zelf zou willen hebben?

Veel Liefs,
Lies