vrijdag 27 juli 2012

My Nails : Crackled Mint

Mijn moeder heeft heel veel verschillende crackle nagellak kleurtjes. Deze keer heb ik daarom voor mijn Nails of the week even tussen haar nagellak gekeken voor een leuk crackle kleurtje, want alleen het mintgroene vond ik net iets te weinig voor een Nails of the Week.
Voor deze Nails of the Week heb ik als onderlaag een lakje van de Essence LE ready for boarding gebruikt en dit is 03 Exits on your right. Daar overheen heb ik een crackle lakje gebruikt van La Femme beauty en dit is Metallic Mauve. Ik heb deze 2 kleuren eigenlijk gewoon op de gok gebruikt en vind het eigenlijk wel leuk staan een mintgroene kleur met daar overheen een metallic roze lakje.

Beide lakjes zijn bij de Kruidvat te koop. Het essence lakje kost €1,49 en het La Femme Beauty lakje kost €2,49.

Van de Essence LE Ready for boarding ga ik nog apart een swatch van plaatsen, want deze bevatten hele leuke kleurtjes die ik toch nog wel even met jullie wil delen.

Veel Liefs,
Lies