donderdag 26 juli 2012

MAX 4 stappen nagelvijlen

Als kleine meid had mijn oma al een stappen nagelvijl. Elke keer als ik bij haar kwam dan moest ik hem gewoon gebruiken, want ik vond dat zo interessant. Vooral die laatste stap vond ik bijna magisch dat je nagels begonnen te glimmen. Nu vind ik ze niet zo interessant meer als toen, maar nog vind ik het wel fijn om te gebruiken. Toen ik deze MAX stappen nagelvijlen tegenkwam bij Action moest ik ze gewoon eens meenemen om uit te proberen. Vandaag vertel ik jullie wat ik er van vind.


Deze nagelvijlen bestaan uit meerdere stappen waarmee je je nagels heel mooi kan krijgen. Tot nu toe gebruikte ik daar de Shape & Style vijl voor van Essence. Deze van de Action zijn toch weer een stuk goedkoper, dus zeker het proberen waard. Deze vijlen bestaan uit 4 stappen die ik hieronder even zal laten zien.
Kant 1 - Grof. Dit gedeelte is eigenlijk hetzelfde als de gewone nagelvijl. Hier vijl je gewoon je nagels mee in de vorm die je wilt.
Kant 2 - Medium : Deze kant gebruik ik om oneffenheden van mijn nagels te verwijderen door hem draaiend over de nagel te laten gaan. Deze gebruik ik alleen niet te vaak, want heb altijd de waarschuwing van mijn Oma meegekregen dat je nagels er anders heel dun door worden.
Kant 3 - Fijn : Deze kant is na mijn mening hetzelfde als de kant 2 alleen is deze net iets fijner. Zelf weet ik daardoor niet of deze echt nog iets extra's doet voor je nagel. Ik denk dat kant 2 en 3 gewoon hetzelfde zijn alleen is deze iets minder heftig voor je nagels als je daarmee polijst.
Kant 4 - Polijsten : Dit is mijn bekende magische kant van vroeger. Je haalt hem met draaiende bewegingen over je nagels heen en ineens veranderen je nagels van dof naar glanzend. Het effect van deze kant vind ik zelf wel erg mooi. Je zou eigenlijk niet eens meer nagellak hoeven te gebruiken zoveel glans geeft deze kant.
Ik ben totaal geen fan van mijn nagels laten zien als er geen nagellak op zit. Ik vind mijn nagels zelf namelijk nooit erg mooi zonder nagellak. Toch wou ik jullie even laten zien hoe je nagels er na gebruik van deze nagelvijl eruit zien. Helas zie je alleen het mooie glanseffect niet helemaal op de foto. Let alsjeblieft ook niet op mijn droge vingers, want ik had nog totaal geen handcrème gebruikt haha.

Ik ben in ieder geval zeer tevreden over de MAX 4 stappen vijl van de Action. Ook voor de prijs is het zeer goed te doen, want per 2 kosten ze namelijk maar €0,49.

Veel Liefs,
Lies