dinsdag 10 juli 2012

Shoplog : Kruidvat - Essence, Catrice en NYC


Vandaag heb ik een kleine shoplog voor jullie van de producten die ik gister bij de Kruidvat heb gekocht. Ze hebben daar op dit moment hele leuke aanbiedingen op veel merken nagellak, lipgloss en lipstick. Ik kon het daarom niet laten om er even tussen te snuffelen en te kijken of ik er nog iets leuks tussen zag. Er zat genoeg leuks tussen en daardoor misschien weer met iets teveel thuisgekomen haha.

Ik heb alle 6 de kleuren van de Colour 3 lijn van Essence. Het zijn allemaal nagellakjes die je op verschillende manieren kan dragen. Je kan ze bijv los van elkaar dragen, je kan ze combineren met elkaar of combineren met andere lakjes die je hebt in je stash. Genoeg mogelijkheden dus met deze lakjes. Normaal kosten ze €2,79 en nu waren ze per 2 voor €2,00. Voor deze prijs kon ik ze echt niet laten liggen.
Ook heb ik 2 lipglosses van NYC gekocht. Om eerlijk te zijn had ik nog geen producten van NYC, dus dat deze ook in de aanbieding waren dat was mooi om ze eens uit te testen. Deze zijn normaal €2,99 per stuk, maar nu waren ze per 2 voor €3,00.
Ook de lakjes van NYC waren in de aanbieding. Hier heb ik er dus ook 2 van meegenomen. Ik hou sowieso van glitters, dus die ging sowieso mee. Alleen moest ik er natuurlijk nog een anders kleurtje bij gaan zoeken voor de aanbieding. Nu heb ik eigenlijk bijna geen rode nagellak, dus ik besloot een rood lakje mee te nemen die ik wel erg leuk vond. Normaal kosten ze €2,29 per stuk, maar in de aanbieding waren het er 2 voor €3,00.
Ook kocht ik wat producten uit de Catrice LE Coolibri. Ik heb ze even allemaal samen op een foto gezet. Als eerste heb ik 4 lakjes gekocht. De 5e vond ik ook wel erg mooi, maar ik had al zo'n soort blauw lakjes waardoor ik het een beetje zonde vond om er nog zoiets bij te kopen. De lakjes zijn normaal €2,49 maar in de aanbieding waren ze 2 voor €4,00. Ook heb ik een gouden eyeliner gekocht deze kost €2,99 en als laatste heb ik nog een nectar gloss gekocht. Die was €3,79.

Van al deze producten zal er nog een review komen. Alleen van de Colour 3 lakjes van Essence ga ik het in gedeeltes doen. Dat is net iets teveel om dat allemaal in 1 review te doen. 

Op de foto zien jullie ook een kleine verpakking zitten die je niet in de shoplog terug ziet. Dit is een reisverpakking met Essence reinigende verzorgingsdoekjes. Mocht je daar toch iets meer over willen weten dan heb ik daar ook een artikel over die je hier kan vinden : Essence my skin verzorgende reinigingsdoekjes

Veel Liefs,
Lies