dinsdag 31 juli 2012

FOTD : a touch of green

Vandaag had ik zin om weer eens make-up te gebruiken. Niet dat ik daar normaal geen zin in heb, maar door mijn gevoelige ogen kan ik niet altijd oog make-up gebruiken. Nu was het alweer een tijdje geleden dat ik oog make-up gebruikt had, dus ik had zin om daar mee aan de slag te gaan en voor jullie een Face of the Day artikel te maken.

Voor deze Face of the Day heb ik niet erg veel make-up gebruikt vind ik zelf en daardoor heb ik het toch simpel gehouden. Op mijn ogen heb 2 verschillende kleuren groen gebruikt met daarboven een witte highlighter kleur. De lippen heb ik helemaal simpel gehouden, want daar heb ik alleen wat Purol op gedaan voor toch net dat glansje.

Wat heb ik gebruikt :
Essence Stay all day concealer - 10 Natural beige
Essence Mattifying compact powder - 04 Perfect beige
Catrice Multi colour blush - 010 Riviera Rose
The color workshop basic beauty oogschaduw palette
Essence Eyeshadow - 37 Lime Time
Hema Sensitive mascara - brown
Purol - gele zalf

Veel Liefs,
Lies