donderdag 2 augustus 2012

Naomi Campbell - Cat Deluxe Parfum

Ik ben gek op parfum en dan vooral zoete parfums die ook weer niet overdreven zoet zijn. Daarom ben ik helemaal gek op de geuren van Naomi Campbell en dan vooral uit de Cat Deluxe lijn. Naast dat ze heel erg lekker zijn hebben ze ook een leuke prijs. Ze zijn natuurlijk niet heel goedkoop, maar de prijs blijft nog steeds wel leuk en betaalbaar. Daarom wil ik deze geuren uit de Cat Deluxe lijn graag met jullie delen. Nieuwsgierig geworden? Lees dan snel verder.......


De Cat Deluxe lijn van Naomi Campbell bestaat uit 3 geuren die stuk voor stuk mijn hart gestolen hebben. De verpakkingen vind ik ook erg mooi. Zo hebben ze zowel op de verpakking als op de flesjes zelf een panter printje gedaan of lipstick mondjes. Er zit alleen geen dop op de flesjes, maar daarvoor in de plaats zit er een klein klemmetje waar een pompon aan zit. Deze pompon zou je er zelfs nog af kunnen halen en als een mobielhanger kunnen gebruiken. Hieronder laat ik de 3 geuren aan jullie zien met de geurnoten erbij.
Dit is de Naomi Campbell Cat Deluxe parfum. Dit was ook de eerste geur uit de lijn die ik geroken heb en hem ook gelijk moest kopen. Deze geur is bloemig en daardoor ook zoet, maar wel op een aangename manier zoet.
Topnoten : Fresia en Kardemom
Hartnoten : Violet, Pioen en Perzik
Basisnoten : Amber en Houtaroma's
Dit is de Naomi Campbell Cat Deluxe - At Night. Ook dit is weer een lekker bloemige en zoete geur. Ook deze is niet overdreven.
Topnoten : Zwarte bessen, Perzik en Exotisch Fruit
Hartnoten : Cyclaam en Pioenroos
Basisnoten: Katoenplanten, Houtsoorten en Amber
Deze geur ruikt net iets anders dan de vorige 2 Cat Delue geuren, maar dat maakt het niet minder lekker.
Topnoten : Kardemom, Rode bessen, Bergamot, Clementine, Appel en Zwarte bessen
Hartnoten : Pioenroos en Arabische jasmijn.
Basisnoten :  Vetiver, Wierook, Vanille en Tonkabonen.

De geuren zijn er in verschillende formaten verkrijgbaar.
15 ml - €13,95
30 ml - €22,50
50 ml - €30,95

Ik ben hier er vanuit gegaan van een gemiddelde prijs, dus het kan per winkel verschillen dat ze iets goedkoper of net iets duurder zijn.

Hebben jullie 1 van deze parfums al eens gebruikt? Zo ja wat vinden jullie van deze geuren?

Veel Liefs,
Lies