zaterdag 25 augustus 2012

My life in pictures : Augustus

We lopen alweer naar het eind van de maand Augustus toe. Daarom heb ik voor jullie weer eens een My life in pictures. Het zijn behoorlijk wat foto's die ik gemaakt heb deze maand. Vooral van eten, dieren en van het weer. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Al nieuwsgierig geworden? Kijk dan snel verder.......
Begin Augustus lag de Catrice Coolibri Eyeshadow pens nog in de schappen. Daar heb ik in de Kruidvat een swatch van gemaakt. Nu is dat nog niet zo bijzonder, maar wel dat ik vergeten was dat ik de swatch gemaakt had. Ik heb er dus een aantal uren mee rondgelopen haha.
Mijn Oma is naar Lourdes in Frankrijk. Daar bracht ze voor mijn moeder en mij hele mooie glazen flesjes mee met Lourdes water.
Hier kan ik zo van genieten. Gewoon een simpel broodje kaas met een gekookt eitje.
Een hele mooie lucht die ik gewoon even op de foto moest zetten.
En even later veranderde die lucht en zag het er zo uit wat ik ook erg mooi vind.
Galia meloen. Mijn favoriete meloen.
Dit is mijn hond Balou. Die het tegenwoordig erg prettig vind om zo te liggen haha.
Dit is zo lekker dat lust ik wel elke dag. Ok dat is misschien overdreven, maar ik lust het wel heel vaak. Dit is Nasi gemaakt met de Lassie Nasi Goreng rijst. Is echt een aanrader om eens te proberen vind ik.
Als vrouwtje yoghurt lust, dan lust Floris dat ook zeker wel. Alleen eet ik toch wel een stuk netter dan Floris haha.
Doe regen en de zon samen en je krijgt? Juist een mooie regenboog. Als je goed kijkt zit er rechts nog heel licht een 2e regenboog.
Lonka Fudge & Choc had ik zelf nog nooit gehad. Ik zag ze bij de Action, dus ik denk dat wil ik proberen. Ik kan jullie zeggen dat ze erg verslavend zijn.
Dit beestje zat bij ons in de keuken. Wat het voor beestje is weet ik niet. Misschien iemand die wel weet wat  dit is?
Met het hele warme weer heb ik altijd weinig zin in warmeten. Daarom besloten we lekker sla te eten met aardappelen en een heerlijke zelfgemaakt gehaktbal. De gehaktbal staat alleen niet op de foto.
De eerste luchtballon die ik dit jaar gezien heb. In totaal waren er 4, maar de andere 3 waren al te ver weg om te fotograferen.
Balou hoorde een paar honden op de televisie en besloot dat die dat toch wel even wou zien haha. Hij heeft zeker 10 minuten zo voor de televisie gezeten.
Ik kan boven weer televisie kijken! Nadat 2 Digitenne kastjes kapot waren gegaan, had ik helaas geen televisie meer boven. Gelukkig hoefde ik maar 3 dagen zonder en toen werden de nieuwe kastjes al bezorgd.
Nog een keer een hele mooie lucht.
Toen mijn moeder de gordijnen gewassen had en weer ging ophangen kwam ze deze mooie sprinkhaan tegen. Alleen erg zielig want aan 1 kant mist die zijn achterste pootje.
Het eindresultaat van het grabbelen in de bakken bij 2 Kruidvats. Schaam je lies, want wat heb je weer veel gekocht! Hier komt deze week nog een artikel over.
Een heerlijke kop cafeïne vrije cappuccino met een snee oberlander belegt met roomboter en appelstroop. Dat is ook gelijk mijn favoriete beleg op dit brood. Dit kreeg ik al vanaf kleins af aan van mijn Oma en kan er nog steeds van genieten.
En dan weer eens een echte Lies actie. Ik wou graag de crème van mijn moeder ruiken. Alleen had ik niet verwacht dat het potje tot de rand helemaal vol zat. Resultaat een neus  met crème. Deze foto moest ik overigens van mijn moeder maken haha.

Dit waren mijn foto's van Augustus. Hebben jullie iets leuks gedaan in Augustus?

Veel Liefs,
Lies

Bron eerste foto : www.weheartit.com