maandag 6 augustus 2012

My Nails : Blue Holo + Swatch : Catrice Birds flying high

Vandaag is het weer tijd voor een My Nails. Alleen zoals de titel al zegt is het niet alleen een My Nails. Deze keer zit er ook een swatch bij. Ik heb namelijk een Catrice Coolibri lakje gebruikt waarvan ik nog geen swatch had geplaatst. Dit kwam omdat ik dit lakje er later nog bij hebt gekocht, omdat ik hem toch wel erg leuk vond. Nieuwsgierig geworden naar het 5e lakje van de Catrice Coolibri? Lees dan snel verder .......
Nails of the Week :
Voor deze Nails of the Week heb ik als eerst het Catrice Coolibri lakje gebruikt en die heet C01 Birds flying high. Daar overheen heb ik een Essence Nail art special effect topper gebruikt en die heet 03 Hello holo. De special effect topper van Essence ben ik helemaal gek op. Het geeft een heel mooi holografisch effect. Ik hoop dat ik dat effect ook goed op de foto heb kunnen zetten door het in de zon te fotograferen. 

Swatch :
En hier de swatch  van het Catrice LE Coolibri lakjes C01 Birds flying high. Ik ben heel erg blij dat mijn moeder dit lakje nog zag staan en mij erop wees of ik hem nog wou kopen. Het is namelijk een heel mooi kleurtje blauw, die ik toch liever niet had willen missen.


Veel Liefs,

Lies