zaterdag 4 augustus 2012

TAG : Favorites


Vandaag heb ik een TAG voor jullie en dit keer over mijn favoriete producten. Ik verander best veel van favoriete producten, dus dit is allemaal wat op dit mijn favoriet is. Meredeels zijn budget producten. Daardoor zullen jullie een aantal merken vaker voorbij zien komen. Nieuwschierig naar wat mijn favoriete producten momenteel zijn op Make-up, Haar en Beauty gebied? Lees dan snel verder .......


Make-up
Poeder: 
Essence Mattifying compact powder - 04 perfect beige 
Foundation: 
Op dit moment Essence Make-up to match - 10 light
Concealer: 
Essence Stay all day concealer - 10 natural beige
Blush:  
Catrice Multi Colour Blush - 010 Riviera Rose. Jammer genoeg is deze uit het assortiment gegaan, maar ik hoop dat 1 van de 2 nieuwe kleuren ook 1 van mijn favorieten zal worden.
Bronzer: 
Om eerlijk te zijn gebruik ik niet echt bronzer, dus een favoriet heb ik helaas ook niet.
Mascara:
Hema sensitive mascara - Brown
Lipgloss:
Essence XXXL shine lipglosses - 18 Sparkling Papaya



Lipstick:
de lipsticks van Catrice en Essence, maar een favoriete kleur heb ik op dit moment nog niet.
Oogpotlood:
Ik gebruik heel weinig oogpotlood. De enige die af en toe gebruik zijn de oogpotloden van Miss Sporty.
Oogschaduw:
Essence oogschaduw en dan heb ik niet echt een favoriet, want ik heb heel veel kleuren en soorten oogschaduw van Essence.
Eyeliner:
Een favoriete eyeliner heb ik op dit moment nog niet.

Haar
Haarmousse:
Nivea volume sensation mousse
Haarlak:
Nivea volume sensation spray
Shampoo:
Andrélon betoverend bruin
Crèmespoeling:
Andrélon betoverend bruin
Haarmasker:
Een favoriete haarmasker heb ik tot nu toe nog niet gevonden, maar ben er wel naar op zoek. Dus misschien dat iemand tips heeft voor een goede,betaalbare haarmasker, dan hoor ik het graag.

Beauty
Parfum: 
Dat zijn er meerdere waar ik even niet uit kan kiezen. Naomi Campbell catsuit, Christina aguilera en Gabriella Sabatini.
Body Lotion:
Fenjal Intensive 
Deodorant:
Rexona Crystal
Gezichtsmasker:
Dr van der Hoog Quick restore 3 minuten masker
Nagellak:
De lakjes van Catrice
Handcrème:
Dat zijn er 2 de Purol handcrème en Herbamedicus hand en nagel crème
Lippenbalsem:
Ik gebruik Purol gele zalf als lippenbalsem.


Zelfbruiner:
Zelfbruiners heb ik 1 keer gebruikt, maar vond het maar niks. Ik heb hier dus geen favoriet van.
Gezichtscrub:
Gezichtscrub durf ik niet te gebruiken, omdat ik een zeer gevoelige gezichtshuid heb die heel weinig kan hebben qua producten.
Lichaamscrub:
Kruidvat Body fruit - Body scrub
Dagcrème:
Cetaphil hydraterende crème
Nachtcrème:
Cetaphil hydraterende crème


Anti puistjes:
Ik gebruik eigenlijk niks voor puistjes. 
Tonic:
Tonic gebruik ik ook niet, de producten die ik gebruikt heb die zijn vaak te heftig voor mijn gezichtshuid.
Gezichtsreiniger:
Cetaphil reinigende lotion
Douchegel:
Dove shower sensitive skin
Ontharing:
Gilette Venus scheermesjes en Gilette scheergel.


Ik vond het heel leuk om deze TAG in te vullen en ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden om het te lezen. Mochten jullie vragen hebben over bepaalde producten die jullie langs hebben zien komen zoals de prijs, verkooppunt en al het andere wat je er van wilt weten. Zet dit dan even bij de comments en ik zal er antwoord op geven.

Veel Liefs,
Lies