dinsdag 21 augustus 2012

TAG : Ben jij een echte beautyfreak?

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie en dat is de : Ben jij een echte beauty freak?. Ik hou  van tags, dus ook deze viel onder de tags die ik graag eens wou invullen. Ik hoop dat jullie deze tag net zo leuk vinden als mij. Ben je benieuwd geworden of ik een beautyfreak ben? Lees dan snel verder.......

Wat is het laatste beautyproduct wat je hebt gekocht waar je echt voor hebt moeten sparen?
Om eerlijk te zijn heb ik geen beautyproducten waar ik voor heb moeten sparen. Ik ben meer iemand die alles zo budget mogelijk wil houden. De dure merken zal je bij mij daarom ook niet zo snel zien. Alleen als ik ze in een mooie aanbieding heb gevonden.

Als jij een beautyproduct was, wat zou je dan zijn en waarom?
Haha leuke, maar ook zeker moeilijke vraag. Heb ook zeker even moeten nadenken wat ik hier op zal antwoorden. Ik ga dan toch voor een knalroze lipgloss met glitters. Ik hou enorm van felle kleuren en glitters. Ze geven je namelijk een vrolijk gevoel en glitters laten je stralen. Dat is iets wat ik ook graag bij anderen zie dat ze vrolijk zijn en kunnen stralen.
Hoeveel vriendinnen heb je, waarmee je helemaal gek kan worden over die perfecte blush of die fantastische oogschaduw?
Om eerlijk te zijn heb ik niet echt vriendinnen waarmee ik helemaal gek kan worden over make-up. De enige die zich er wel heel erg in interesseerd is mijn moeder. Daarom ga ik ook vaak met haar shoppen voor beautyproducten.

Wanneer was de laatste keer dat jij make-up hebt weggegooid?
Dat was 2 weken geleden. Toen vond ik een hele oude lipgloss. Hij rook niet lekker meer en de substantie was heel raar geworden. Dan is het voor mij toch tijd om een product weg te doen. Hoe moeilijk ik het dan ook vind.

Hoe begon de make-up gekte bij jou?
Het is begonnen toen ik ben gaan afvallen zo'n 3 jaar geleden. Niet dat ik daarvoor geen interesse had in make-up, want als jonge meid gebruikte ik ook best veel. Alleen toen ik steeds dikker werd wou ik minder opvallen en gebruikte ik weinig tot geen make-up meer.  Nu ben ik ruim 23 kg afgevallen is ook de make-up gekte weer dubbel en dwars teruggekomen. Ik vind het nu heerlijk om met alles wat met beauty te maken heeft bezig te zijn. Hieronder dus ook een foto voor het afvallen. Dit is samen met mijn hondje Balou. De 2e foto is na het afvallen.
Als een niet-make-up-freak je vraagt hoeveel nagellak of oogschaduw je hebt, geef je dan een eerlijk antwoord?
Ik geef dan zeker wel eerlijk antwoord. Al heb ik nog niet zo'n hele uitgebreide stash op dit moment. Als dit gaat uitbreiden dan nog zou ik gewoon eerlijk antwoord geven. Iedereen vind wat anders leuk om te hebben of sparen, dus ik zou me er ook zeker niet voor schamen.

Hoe vaak ga jij langs de drogist zonder dat je echt iets nodig hebt?
Veel te vaak! Ik ga vooral veel naar de Kruidvat en vaak schrik ik wel van de hoeveelheid Kruidvat tassen die hier in huis rondslingeren. Al heb ik daar al wel wat voor gevonden, want ik gebruik ze nu als vuilniszak voor in mijn vuilnisbakje op mijn slaapkamer haha.

Hoeveel tijd besteed je per dag op internet, lezend over beauty?
Ik besteed er heel veel tijd aan. Ik kijk veel rond op andere blogs wat ik heel erg leuk vind om te doen. Ook buiten internet om ben ik er veel mee bezig. Zo lees ik best veel tijdschriften en pluis ik elke week alle reclamefolders uit van voor naar achteren om de beste aanbiedingen te vinden.

Wat is je favoriete make-up item?
Mag ik er ook 2 kiezen? Dan kies ik voor lipgloss en nagellak. Dat zijn ook de producten die je het meeste zal tegenkomen in mijn stash.
Heb je een wishlist en hoeveel items staan daar op?
Die heb ik zeker wel. Alleen wat er allemaal opstaat is een beetje teveel om op te noemen haha. Op dit moment staan er sowieso weer 2 geuren op van Naomi Campbell, want de 1 is al helemaal leeg en de andere zit nog een heel klein beetje in. Dan ook zeker nog producten van het nieuwe Assortiment van Essence en Catrice en natuurlijk nog wat producten van de Essence Pigments lijn.

Dit was mijn tag en ik weet niet echt of nu een beautyfreak ben. Ik ben bang van wel haha. 

Vind jij jezelf een beautyfreak?

Veel Liefs,
Lies