vrijdag 10 augustus 2012

What's in my bag

Al een aantal keer zag ik dit item bij andere bloggers voorbij komen. Het item What's in my bag. Nu leek het mij leuk om ook jullie eens te laten zien wat ik elke dag meesleep in mijn handtas. Ik kan al zeggen dat ik er best wel van schrok dat ik eigenlijk zoveel meeneem in mijn tas. Nieuwsgierig geworden naar wat ik allemaal meeneem in mijn handtas? Lees dan snel verder.......


Ik heb altijd standaard wat te eten en drinken bij mij. Dit is omdat ik nogal snel een gammel gevoel krijg en als ik dan onderweg ben heb ik graag iets bij me wat ik dan gelijk kan eten of drinken. Doe ik dat namelijk niet dan gaat dat paniekaanvallen uitlokken, dus ik voorkom het liever door zelf altijd iets bij me te hebben.
1. Een pen, want je weet maar nooit wanneer je er 1 nodig hebt toch?
2. Mijn lievelings zonnebril. Die heb ik ooit al eens bij de Wibra gekocht en blijft mijn favoriet.
3. Ja meiden en jongens het is absoluut niet gezond, maar het zit wel in mijn tas. Een pakje sigaretten die ik bij me heb voor als ik onderweg ben.
4. En natuurlijk ook een aansteker heb ik in mijn tas.
5. Mijn reisborstel met spiegeltje. Die is al eens voorbij gekomen in een Shoplog.
6. Mijn fietssleutel met een mooi muntje eraan om in een winkelkarretje te kunnen doen haha.
1. Een handcreme van de Kruidvat. Ik heb heel snel last van droge handen, dus ook deze gaat regelmatig mee in mijn handtas.
2. Bonnetjes, mijn tas puilt er vaak van uit. Ik probeer altijd alle bonnetjes te bewaren om later terug te kijken wat iets gekost heeft. Alleen vergeet ik ze dan thuis in mijn speciale bakje te doen. Zo heb ik op een gegeven moment een hele lading met bonnetjes in mijn tas. Deze keer viel het gelukkig mee en zijn het er maar 4.
3. Batterijen. Nu zal je denken wat moet je met batterijen in je handtas. Dat zal ik je vertellen haha. Mijn digitale camera werkt op batterijen, dus ik heb altijd standaard batterijen bij mij voor als ze leeg zijn. Binnenkort hoop ik daar vanaf te zijn, want ik spaar voor een nieuwe camera. Ik hoop dan ook eindelijk filmpjes voor jullie te kunnen maken.
4. Weer een aansteker. Als ik een leuke aansteker zie liggen dan moet ik hem gewoon kopen en zo krijg ik ook een verzameling aanstekers in mijn tas.
5. Pleisters. Ik ben nogal onhandig, dus dan komt een pleister goed van pas. Ook is het natuurlijk altijd handig om ze bij je te hebben als je met kids werkt.
1. Mijn A. Vogel Pollinosan spray. Ik heb namelijk hooikoorts en daar gebruik ik het liefste iets homeopatisch voor.
2. Papieren zakdoekjes. Altijd handig als je hooikoorts hebt om die ook mee te nemen.
3. Mijn portomonee waar het lipje van de rits af is en daarvoor in de plaats zit er een mooie roze paperclip aan haha. Hij is dus wel aan vervanging toe en het erge is dat ik hier nog een nieuwe portomonee heb liggen. Alleen is de portomonee verder nog prima, dus vind het ook weer zonde om hem nu al te vervangen.
4. Mijn mobieltje. Het is geen super luxe mobiel die ik heb, maar ik red me er prima mee. De mobielhanger die eraan hangt is een muisje gemaakt van kralen.
5. Een desinfecterende handgel. Altijd handig om bij je te hebben en deze heeft ook nog best wel een lekkere geur.
1. Een pasje waarmee ik in de fietsenstallingen in Apeldoorn mijn fiets neer kan zetten.
2. Mijn blikje met Purol gele zalf.
3. Lipglosses. Die heb ik altijd wel bij me in allerlei kleuren. De kleuren en merken verschillen regelmatig, maar toevallig heb ik er nu 3 in de tas zitten van Essence.
4. Een beschermengeltje die ik al eens van mijn moeder heb gekregen en ook overal met mij meegaat.
5. Een doosje met een hele kleine rozenkrans erin die ik jaren geleden van mijn Oma heb gekregen.
6. Weer een doosje die ik van mijn Oma heb gekregen en in deze zit een bescherm heilige.

Dit is alles wat ik elke dag meeneem in mijn handtas. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te zien en dat jullie niet net zoals mij erg geschrokken zijn van de hoeveelheid in mijn tas haha.

Veel Liefs,
Lies

Bron eerste foto : www.weheartit.com