woensdag 26 september 2012

I bought some new shoes!

Mijn schoenen waren nu toch echt weer aan vervanging toe. Niet dat ze kapot waren, maar ze waren wel behoorlijk afgetrapt en smerig. Normaal haal ik standaard mijn schoenen bij de Bristol. Alleen dit keer ben ik eens naar de Van Haren geweest en wat zag ik daar allemaal mooie schoenen! Een keuze maken was daardoor erg moeilijk. Toch heb ik 2 hele mooie paren gevonden waar ik helemaal gelukkig mee ben. Nieuwsgierig geworden? Kijk dan snel verder.......

Op mijn wishlist voor de Herfst stonden eigenlijk maar 2 dingen die ik echt moest hebben. Dat waren nieuwe schoenen en een nieuwe, warmere jas. Voor de jas ben ik nog niet geslaagd, maar ik heb al wel 2 mooie paren met schoenen gevonden.
Deze schoenen vond ik gelijk helemaal geweldig en lekker dat ze zitten! Ze hebben een soort suede accenten en heel veel zilveren details. Zoals aan de achterkant een mooie Lotus en bij de veter zit een zilveren hartje met strass steentjes erin.
Prijs : €19,95

Hoge hakken kan ik absoluut niet op lopen, maar laarsjes vind ik altijd wel heel mooi. Toen ik dit paar zag was ik gelijk verkocht. De riempjes zowel aan de bovenkant als onderkant vind ik heel erg mooi. Het maken ze laarzen toch weer een stuk stoerder. Inmiddels loop ik er al 2 dagen op en moet zeggen mijn grote en kleine teentjes vinden mij nu niet zo lief. Het is dus toch nog even een beetje uitlopen haha.
Prijs : €24,95

Naar het paar met laarzen was het een hele zoektocht. Ik heb normaal maat 40, maar die waren mij veel te groot. Ik voelde mijn hak floepen,dus die werden het dus niet. Helaas zag ik ze nergens in maat 39, dus ik liet de hoop al zakken dat dit mijn schoenen zouden worden. Na 3x checken of er echt geen 39 was liep ik maar teleurgesteld naar mijn Moeder met de mededeling dat de laarsjes die ik graag wou er niet in mijn maat waren. Mijn moeder toch even meegelopen en gecheckt of de maat 40 toch echt niet konden, maar nee zij vond ze ook veel te groot. Toch met goede hoop nog 38 aanpassen, maar daar kreeg ik mijn voet niet eens in. Mijn moeder zette de 38 weg en hoorde ik ho! wacht eens Lies! Bleken er nog een hele rij met laarsjes naast te staan die dus bij de verkeerde schoen stonden. Daar zat een 39 tussen en zet zaten gelijk perfect. Helemaal happy heb ik de winkel verlaten. Met je Moeder shoppen is zo fijn als je zelf weer eens niet goed op zit te letten haha.

Hebben jullie al nieuwe schoenen gekocht voor de Herfst? Zo ja, welke schoenen hebben jou hart gestolen?

Veel Liefs,
Lies

P.S. Gister lukte het mij helaas niet om een artikel te plaatsen. Dit had ik via Twitter al laten weten, maar ik wou het ook nog even op mijn blog vertellen. Waarom het precies niet lukte zullen jullie van de week voorbij zien komen in een Even Kletsen artikel.