maandag 24 september 2012

Tag : 15 Weird Facts


Vandaag is het weer tijd voor een Tag en deze keer heb ik gekozen voor de 15 weird facts. Om eerlijk te zijn vind ik niet dat er echt hele rare feiten van mij naar boven komen in deze Tag, maar het was zeker wel heel erg leuk om hem in te vullen. Ook leren jullie mij zo weer een klein beetje meer kennen. Nieuwsgierig geworden? Lees dan snel verder.

1. Wat is een bijnaam die alleen je familie gebruikt?
Echt een vaste bijnaam heb ik niet in de familie. de meeste noemen mij gewoon Lies, maar vroeger noemde mijn Oma mij pitbulletje. Dit kwam doordat mijn 4 hoektanden als eerste doorkwamen. Mijn Opa noemde mij altijd Liesje. Hij was ook de enige waar ik dat van goedkeurde. Zei iemand anders het dan vond ik dat verschrikkelijk en dat vind ik nu nog steeds.
2. Wat is een rare gewoonte van jou?
Ik denk dat mijn raarste gewoonte toch wel is dat ik altijd voor ik ga slapen van alles moet checken. Ik check of de deuren op slot zijn, ramen dicht zijn, stekkers eruit zijn, de sigaretten in de asbak uit zijn enz..

3. Heb je gekke fobieën?
Door mijn angststoornis heb ik de meest gekke fobieen en angsten. Ook ben ik altijd erg bang voor spinnen. Dat is ook eigenlijk een hele gekke fobie, want die beestjes doen je niks.

4. Welke liedje vind je stiekem geweldig en zing je keihard als niemand in de buurt is?
Dat zijn denk ik de liedjes die ik van vroeger nog ken, dus echt de beetje foute hits van bands en artiesten die ik helemaal uit mijn hoofd ken. Alleen echt stiekem zing ik ze niet mee, want als ik ze hoor dan moet ik gewoon meezingen en vaak maakt het dan niet uit wie er bij zit haha.

5. Waar kan jij je aan irriteren bij mensen?
Als mensen denken dat ze alles beter weten, dus de echte betweters. Ook klinkt het misschien gek, maar ik kan me ook enorm irriteren aan aangeschoten of dronken mensen. Ze worden dan toch veel losser dan dat ze normaal zijn en je ziet dan daardoor ook een hele andere persoon. Daar kan ik me ook enorm aan irriteren.

6. Wat is een van je rare gewoontes die je doet als je zenuwachtig bent?
Ik ga velletjes bij mijn nagels of van mijn lippen afbijten. 

7. Aan welke kant van het bed slaap je?
Als je met je gezicht naar het bed staat, dan slaap ik aan de linkerkant. Alleen word ik ook vaak wakker en dan lig ik in het midden van het bed.

8. Wat was je eerste knuffel en de naam daarvan?
Mijn eerste knuffel weet ik niet precies, maar ik heb wel een hondje die ik al vanaf mijn 4e heb. Deze heet Snuffie. Ik ben nu 25 maar Snuffie heeft nog steeds zijn vaste plekje op mijn bed.
9. Welk drankje bestel je altijd bij de Starbucks?
Ik ben nog nooit bij de Starbucks geweest. Ik zou ook niet weten wat ze daar allemaal voor drinken verkopen, anders had ik wel geweten wat ik graag eens zou willen drinken van Starbucks.

10. Wat is de beautyregel die je aan anderen verteld maar waar je zelf niet aan houd?
Ik heb er heel lang over nagedacht, maar ik zou eigenlijk niks weten. Als ik mensen wat vertel op beautygebied is dat ook iets wat ik zelf ook doe, want uit eigen ervaring kan je denk ik het beste tips en advies geven.

11. Als je onder de douche staat welke kant kijk je dan op?
Dan sta ik altijd met mijn gezicht van de douche af.

12. Kan je iets geks met je lichaam?
Echt iets geks kan ik volgens mij niet met mijn lichaam, maar mijn lichaam knakt wel heel veel. Als ik bijvoorbeeld de trap op loop dan knakt mijn knie wel eens.

13. Wat is je lievelingseten dat eigenlijk slecht voor je is, maar wat je toch altijd eet?
Mijn lievelingseten is denk ik niet zo heel erg slecht. Alleen eet ik er dan altijd wel veel te veel van. Dat maakt het dan wel heel erg ongezond. Mijn lievelingseten is namelijk Zuurkool met spek en een speklap/braadworst. Ik ga het van de week denk ik weer eens maken, want ik krijg er nu alweer zin in haha.
14. Wat is een zin of stopwoord wat je altijd zegt?
Ik gebruik heel vaak als stopwoord achja. Via internet heb ik ook iets wat ik heel vaak zeg alleen is dat geen stopwoordje, maar begin ik de zin ermee. Dan begin ik de zin met ja precies of nee precies. Ook zoiets vaags, maar ik doe het wel haha.

15. Tijd om te gaan slapen, wat draag je?
Eigenlijk gewoon heel simpel een oud t-shirt. De T-shirts die ik niet meer draag, maar zonde zijn om ze weg te gooien die gebruik ik dan voor de nacht.