maandag 3 september 2012

MFS : Wat kijk ik graag op TV?

Al de hele dag zit ik met mijn ogen half dicht. Afgelopen nacht heb ik in totaal 4 uurtjes geslapen. Of nou ja, 4 uurtjes geslapen is misschien zelfs nog teveel gezegd, want ik ben in die tijd ook nog eens 3 keer wakker gemaakt door 1 van mijn ratten die het waterflesje kapot wou maken. Toch wil ik en zal ik wakker blijven vandaag. Waarom? Omdat 1 van mijn favoriete programma's weer begint. Daarom wil ik vandaag een paar favoriete programma's delen met jullie van dit moment. Nieuwsgierig geworden naar welke programma's dat zijn? Lees dan snel verder.......


Allereerst natuurlijk het programma waarvoor ik wakker moet blijven van mezelf en dat is Goede Tijden, Slechte Tijden Waarvan hierboven een shortie staat van de Cliffhanger 2012. Deze serie volg ik al vanaf dat ik een kleine Lies was en ik blijf het mooi vinden. Tuurlijk heb ik ook wel momenten gehad dat ik het wat minder vond, maar stoppen met kijken heb ik nooit gedaan. Vanaf vandaag 3 September weer elke werkdag om 20:00 op RTL4.


Fort Boyard vind 1 van de leukere spelshows. Hierin nemen 6 teams met bekende mensen het tegen elkaar op. Dit keer zijn het de volgende teams : Dansers, Musicalsterren, Artiesten, Acteurs, Kinderen van ... en Comedians. Fort Boyard komt elke Maandag om 20:30 op Nederland 3.


Ook een programma wat ik erg leuk vind om te zien is Sterren Springen op Zaterdag. Een nieuw programma wat net 2 weken uitgezonden wordt. Hierin gaan bekende Nederlanders schoonspringen. Ik neem zelf mijn petje voor ze af, want wat een lef om zoiets te durven. Zelf zou ik ze het zeker niet nadoen. Hierboven is mijn favoriete fragment tot nu toe te zien. Dit is de sprong van Adje die van 10 meter hoog de hurksprong gaat doen. Elke zaterdag om 20.30.

Little House on the Prairie of hier beter bekent als Het Kleine Huis op de prairie. Ook weer een serie die ik al heel lang volg en zelfs de herhalingen blijf ik heel mooi vinden. Een serie over de Familie Ingalls die leven in  Walnut Grove in Minnesota in de 19e eeuw. Het is ook gebasseerd op de boeken van Laura Ingalls Wilder die je ook in de serie zelf terug zal zien.

Spangas ook een serie die voor een hele andere doelgroep is, maar zelf werk ik met kinderen en jongeren en dan hoor je wel eens programma's voorbij komen. Zo nieuwsgierig als ik ben wil ik het dan ook eens kijken en inmiddels kijk ik Spangas alweer zeker 3 jaar. De serie draait om de leerlingen van het Spangalis college die van alles meemaken. Het mooie is dat  ze onderwerpen kiezen die voor veel jongeren herkenbaar zal zijn in het echte leven. Het nieuwe seizoen begint op Maandag 10 September om 19:00 op Nederland 3.

Dit waren een paar programma's die ik erg leuk vind om te kijken. Er zijn er natuurlijk nog veel meer, maar dan zou dit artikel heel lang worden haha.

Wat zijn de programma's die jij het leukste vind om te kijken?

Veel Liefs,
Lies

Bron eerste foto : www.weheartit.com