dinsdag 4 september 2012

Nieuwe Essence LE : Class of 2013

Na al 3 keer een hele leuke Limited Edition te hebben gezien van Essence kwam al snel de teleurstelling. Niet omdat ik ze niet mooi vind, integendeel! Ik wou ze heel graag hebben, maar kwamen/komen niet in Nederland uit. Nu is er een nieuwe Limited Edition bekend gemaakt van Essence en die heet Class of 2013. Deze zal wel in Nederland verkrijgbaar zijn! Of tenminste dat hoop ik wel, want na 3 teleurstellingen ben ik toch een beetje bang geworden om er naar uit te kijken en weer te horen dat die niet naar Nederland komt haha. Nieuwsgierig geworden wat voor producten je kan verwachten in deze LE? Kijk dan snel verder.......

Allereerst 3 Eye Pencils. Daar vind ik de blauwe het mooiste van, maar wie weet als ik ze in het echt zie dat ik ze toch alle 3 zal kopen. Van boven naar beneden : Blues of being cool, Want to be my freshman? en School's out forever.
Prijs : €1,89
2 lip tints die mij ook wel heel erg mooi lijken. Links : Ready For Rush Week? Rechts : Alpha Better Gamma.
Prijs : €1,99

Translucent Powder - sheerleader. Deze transparante poeder is geschikt voor elk huidtype en zorgt voor een matterend effect.
Prijs : €2,99
Blush - Alpha Better Gamma. Deze vind ik heel erg mooi, want ik hou van een roze blush.
Prijs : €2,99
Ook heeft deze LE weer 4 hele mooi lakjes. Van links naar rechts : Blue of Being Cool, School's Out Forever, Ready For Rush Week? en Alpha Better Gamma.
Prijs : €1,89
Een hele mooie top coat met zilveren glitters en die heet College Hero.
Prijs : €1,99
Deze haar elastieken vind ik echt te leuk en misschien dat ze een beetje kinderlijk zijn, maar ik ga ze zeker wel kopen.
Prijs : €1,59
Dit make-up tasje ga ik ook zeker kopen, want zeg nou zelf een make-up tasje in de vorm van een oude schooltas is toch heel erg leuk?
Prijs : €2,99

Zelf vind ik deze LE heel erg leuk en zou het toch een beetje goedmaken dat ik er 3 heb moeten missen. Deze LE zal vanaf Oktober 2012 verkrijgbaar zijn.

Wat vind jij van deze LE? Zitten er producten tussen die je zeker wel wilt kopen?

Veel Liefs,
Lies