dinsdag 11 september 2012

Swatch : Catrice Steel My Heart & Steel My Soul

Vandaag heb ik weer een swatch voor jullie van 2 nieuwe Catrice lakjes. Ik moet zeggen dat dit niet gelijk kleuren waren die ik zelf zou kopen. Mijn moeder had beide lakjes wel gekocht, omdat dit kleuren zijn die zij wel heel mooi vind. Ik heb ze van haar geswatched en ik was heel verrast. Ik vond ze namelijk wel erg mooi en kon het daarom niet laten om ze bij mijn volgende bezoekje aan de Kruidvat toch mee te nemen. Dit zijn de lakjes 900 - Steel My Heart en 905 - Steel My Soul. Nieuwsgierig hoe deze eruit zien? Kijk dan snel verder.......

Zoals ik vertelde hebben beide lakjes een matt effect. Dit vind ik wel heel erg leuk dat Catrice dit soort lakjes in het assortiment heeft gedaan. Je kan ze herkennen aan een zwarte sticker op de dop met de tekst : Brushed Metal Effect.

900 - Steel My Heart. Dit is een donkerbruin kleurtje met holografische glitters erin. Dit vind ik wel een heel mooi herfstkleurtje. Deze nagellak dekte na 2 laagjes volledig.

905 - Steel My Soul. Dit is een lichtgrijs kleur die ik soms ook wel een beetje de lila kant op vind gaan. Ook deze bevat holografische glitters en dekt volledig na 3 lagen.

Zelf vind ik het heel erg mooi dat het matte lakjes zijn. Een matte top coat gebruik ik namelijk ook erg vaak, maar bij deze lakjes hoeft dat gelukkig niet. Het matt effect is namelijk erg goed. Hou je toch iets meer van een glanzend lakje? Doe er dan een normale top coat overheen en het matt effect neemt af.

Wat vinden jullie van deze lakjes? En van het matte effect voor nagellak?

Veel Liefs,
Lies