woensdag 12 september 2012

Unboxing : Douwe Egberts - Senseo Lungo pakket

Het liefste had ik dit natuurlijk voor jullie gefilmd, maar helaas is mijn camera daar niet geschikt voor. Het is namelijk mijn eerste unboxing momentje geweest en die wou ik graag met jullie delen. Net voordat ik vanmiddag moest werken ging de bel en stond de postbode voor de deur met deze toch wel grote doos van Senseo. Na wat checken was die toch echt voor mij en ineens herinnerde ik me dat ik een tijd geleden eens mee had gedaan met een quiz van Senseo waar deze pakketten weggegeven werden als je alle antwoorden goed had. Ik kon mijn geluk niet op en kon niet wachten om te kijken wat erin zat. Ben jij net zo nieuwsgierig naar wat erin zit als dat ik dat was? Kijk dan snel verder.......

Allereerst voor de mensen die mij volgen, die zullen waarschijnlijk weten dat ik alleen cafeïne vrije koffie drink. Toch ben ik wel heel erg blij met dit pakket, omdat ik weet dat die goed terecht komt. Ik heb de meeste inhoud namelijk aan mijn moeder gegeven die er dolgelukkig mee is.

Toen ik de doos open maakte was dit het eerste wat ik zag. Een folder met wat meer informatie over de nieuwe Senseo Lungo koffielijn van de Douwe Egberts en daaronder 3 dunne, kartonnen doosjes.
Toen ik de eerste laag eraf had gehaald was dit wat ik zag. 6 pakken koffiepads?? Ja inderdaad er zaten 6 pakken met koffiepads in. Dat zijn alle smaken die er zijn van de Senseo Lungo.
De kartonnen doosjes bleken proefverpakkingen te zijn. In deze verpakkingen zitten 3 verschillende smaken pads die je aan mensen weg kan geven. Ik vind het heel leuk dat ze dit gedaan hebben, want zo kan je ook anderen nog iets geven om de koffie te proberen. Aan wie  ik ze precies ga geven daar ben ik nog niet over uit haha.
Dit zijn de eerste2  smaken die ik uit de doos haalde.
Links : Tradizionale - Medium gebrande koffie voor een intense en langdurige koffiesmaak.
Rechts : Delicato - Licht gebrande koffie voor een intense, frisse en milde smaak.
De volgende 2 smaken zijn :
Links : Expressivo - Zeer donker gebrande koffie voor een intense krachtige koffiesmaak.
Rechts : Forte - Zeer donker gebrande koffie voor een intense, sterke en uitgesproken smaak.
En de laatste 2 smaken zijn :
Links : Intenso - Donker gebrande koffie voor een intense, rijke en complexe smaak.
Rechts : Decaffeinato - Cafeïnevrije koffie voor een intense en perfect gebalanceerde koffiesmaak.

De verpakkingen deze koffie vind ik wel heel erg leuk met de kleuren die er gebruikt zijn. Ook vind ik het best wel als een hele luxe koffie ogen. Wat de smaken allemaal inhouden zou ik niet weten, want veel omschrijvingen komen toch met elkaar overeen. De cafeine vrije koffie ga ik in ieder geval uitgebreid testen. 

Als jullie het leuk vinden dan wil ik ook voor jullie de andere smaken gaan uittesten en vertellen wat het verschil nou precies is en welke ik het lekkerste vind. Dit zal ik dan in een weekend doen als mijn moeder ze gaat uittesten door slokjes van haar koffie te nemen. Een hele kop zou ik namelijk niet opkunnen, want dan ga ik behoorlijk stuiteren denk ik haha. Ik heb nu namelijk al een half jaar geen cafeïne meer gedronken, omdat het bij mij paniekaanvallen kan veroorzaken, maar van elke smaak een slokje nemen moet wel kunnen en zeker in een weekend.

Mochten jullie dat leuk vinden zodat je weet wat je bij welke smaak kan verwachten dan hoor ik het graag in de comments hieronder.

Hou jij ook van koffie? Zo ja, welke koffie vind jij het lekkerste om te drinken?

Veel Liefs,
Lies