donderdag 18 oktober 2012

5 films die ik graag nog wil zien

Zet mij op de bank met wat te eten en drinken en een stapel DVD's en ik vermaak me de hele dag wel. Ik ben echt gek op films kijken. De 1 na de ander verslijt ik. Toch zijn er altijd nog films die ik graag wil zien. Vandaag heb ik daarom 5 films opgezocht die ik nog zeker op mijn lijstje heb staan van de films die ik gewoon gezien wil hebben. Kijk je met mij mee welke  dat zijn? .......


Joyful Noise is een musicalfilm die ik, na het zien van de trailer, gewoon echt gezien wil hebben.

Na de dood van een koordirigent neemt Vi Rose Hill de leiding over het koor. De weduwe van de dirigent is alleen van mening dat zij die positie had moeten krijgen. Door geldproblemen lijkt het dat het koor zal moeten stoppen. Om dit te voorkomen zullen de twee vrouwen hun meningsverschillen opzij moeten zetten en samen moeten werken om de concurrenten te verslaan in de "Joyful Noise" competitie.


We Bought a Zoo lijkt me een komische, maar ook zeker een drama film. Hierdoor is het een film die mij zeker aanspreekt.

De film is ook gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Voormalig journalist Benjamin Mee koopt na de dood van zijn vrouw een vervallen dierentuin van zijn laatste spaargeld. Het opknappen van de dierentuin gaat alleen niet zonder slag of stoot en ook in zijn privé leven gaat het niet helemaal soepel.


Madagascar 3 : Europe's Most Wanted. Ik ben gek op animatie films en heb de vorige 2 delen ook gezien. Ook deze wil ik daarom zeker zien. 

Alex de Leeuw, Marty de Zebra, Gloria het Nijlpaard en Melman de Giraffe proberen nog steeds om weer in New York te komen. De groep ontdekt de perfecte manier om ongezien door Europa te reizen. Ze reizen mee met het circus dat ze helemaal om gaan toveren in de Madagascar stijl.

The Vow is een film die ik al een hele tijd wil zien, want hij lijkt me echt zo mooi. 

Na een auto ongeluk raakt een vrouw in coma. Als zij weer bijkomt weet ze niks meer van wat er de 5 jaar voor het ongeluk is gebeurt. Ook haar eigen man herkent ze niet meer, maar hij zal alles doen om haar hart weer opnieuw te veroveren.


The Lucky One is een romantische film en ik hou er wel van om lekker op de bank weg te zwijmelen. Daarnaast vind ik de verhaallijn ook erg mooi, dus naar deze film ben ik toch heel benieuwd.

Marinier Logan Thibault is uitgezonden naar Irak. Door een foto die hij vind van een vrouw ontsnapt hij ternauwernood aan een aanslag. Als hij weer terug naar huis mag besluit hij de vrouw van de foto te gaan zoeken die zijn leven redde.

Dit waren mijn 5 films die ik hoop snel te zullen bekijken. Zitten er films tussen die jij nog graag wilt zien of misschien al gezien hebt? En wat is jouw favoriete film die je mij zou aanraden om eens te kijken?

Veel Liefs,
Lies

bron eerste foto : www.weheartit.com