donderdag 11 oktober 2012

Swatch : NYC Greenwich Village & Prospect Park Pink

Zo'n 2 weken geleden had ik een paar NYC lakjes gekocht toen de Kruidvat de 1+1 gratis actie had. Vandaag heb ik weer een swatch voor jullie van 2 van deze lakjes. Vorige week waren het 2 blauwe lakjes, maar dit keer zijn het 2 roze lakjes. Nieuwsgierig naar de swatches? Kijk dan snel verder.......


Ik ben gek op roze lakjes en wil ze het liefste in alle tinten hebben die er zijn. Deze 2 lakjes kon ik daarom ook niet laten liggen en ze verdwenen als eerst in mijn mandje. Het zijn de kleuren 236 Greenwich Village en 258 Prospect Park Pink. Beide lakjes vind ik weer heel makkelijk lakken, maar om eerlijk te zijn ben ik tot nu toe nog geen lakje van NYC tegengekomen die niet fijn was.


Swatches :
236 Greenwich Village is een heel mooi knalroze kleurtje. Ik vind hem in het echt zelfs een beetje de neon kant opgaan. Ik heb 2 laagjes aan moeten brengen om hem dekkend te krijgen.
258 Prospect Park Pink vind ik een heel lief kleurtje roze. Dit lakje heeft ook hele mooi zilveren en roze shimmer erdoor. Dit vind ik een heel mooi effect geven aan dit lakje. Voor dit lakje heb ik 3 lagen moeten aanbrengen om het dekkend te krijgen, maar voor zo'n kleurtje heb ik het er graag voor over.

Prijs : €2,29 per stuk.

Van mij is roze 1 van mijn favoriete kleuren nagellak. Nu ben ik ook benieuwd wat is jullie favoriete kleurtje voor op je nagels?

Veel Liefs,
Lies