zondag 4 november 2012

Even Kletsen......Half jaar, Winterdipje & Facebook

Het is alweer ruim een maand geleden dat ik een Even Kletsen artikel heb gemaakt. Het werd dus wel weer tijd om deze te schrijven. Hierin geef ik jullie 1 keer in de zoveel tijd een kleine update van mijn leven. Dat kunnen leuke, maar natuurlijk ook minder leuke dingen zijn. Je bent dus weer gewaarschuwd dat dit erg persoonlijk gaat worden haha. Lees snel verder.......

Hoe het op dit moment gaat met mij is best moeilijk te zeggen. Ik heb mijn goede en slechte dagen, maar dat heeft iedereen denk ik wel. Alleen merk ik wel dat de dagen weer korter zijn geworden doordat ik weer in een soort van winterdip terecht ben gekomen. Dit betekent voor mij weer minder energie, enorme mood swings en klachten van mijn angststoornis. Dat laatste probeer ik zo weinig mogelijk van aan te trekken, want ik weet nu eenmaal dat dat altijd rond deze tijd van het jaar komt. Alleen ja de situatie de laatste tijd maakt dat toch wel iets moeilijker.

We hebben bijvoorbeeld wat gedoe gehad op het werk waar ik niet teveel opin zal en kan gaan. Het was in ieder geval niet met het bedrijf zelf hoor, maar 1 van de jongeren waarmee wij werkten. Heel kort gezegd werd er verteld dat wij dingen hadden gedaan die wij echt nooit van ons leven zouden doen en dat gaat je niet in de koude kleren zitten. En ja wat ik ook vertelde in de vorige Even Kletsen zijn wij er qua uren op achteruit gegaan wat invloed heeft op ons loon. Ik geloof er nog steeds in dat we het wel zullen redden, maar nu ik die eerste maand met mijn nieuwe loon erop heb zitten is het toch zwaarder dan ik verwacht had. Toch ben ik wel allang blij dat ik nog werk heb.

Zo weer genoeg vervelende dingen. Nu is het tijd voor de leuke dingen, want ja die zijn er ook! Zoals aanstaande Woensdag bestaat mijn blog alweer een half jaar! Jeetje wat is dat toch snel gegaan. Het is ook gewoon zo leuk om te doen en dat jullie mijn blog bezoeken en  de artikelen lezen vind ik gewoon geweldig!

Binnenkort hoop ik ook mijn slaapkamer wat meer op orde te hebben. Ik was namelijk op zoek naar een mooi bureau om daar neer te zetten en alles toch net iets overzichtelijker te hebben. Nu kwam mijn jongste oom er ineens mee aan dat hij nog een bureau had staan die ik zo mocht hebben als ik het wou. Tuurlijk wil ik dat! Hij heeft hem al uit elkaar gehaald en ik kan hem zo ophalen, maar wanneer dat wordt moet ik even kijken. Mijn slaapkamer is namelijk echt een zwijnenstal waar eerst ruimte gemaakt zal moeten worden, maar ik heb er wel echt zin in om mee aan de slag te gaan. Als ik het eenmaal allemaal voor elkaar heb zal daar ook zeker een artikel over verschijnen. Verwacht alleen geen voor en na foto, want ik ga toch echt mijn zwijnenstal niet online zetten haha.

Dit was het denk ik wel weer met wat er op dit moment in mijn leven zich afspeelt. De volgende keer hoop ik jullie iets meer positieve dingen te kunnen vertellen, want rottige dingen vertellen is natuurlijk niet echt leuk.

Ik heb nog wel 1 klein dingetje. Be Yourself Every Day is nu ook op Facebook te vinden! Er staat natuurlijk nog niet zoveel op, maar mocht je het leuk vinden om te kijken is hier de link Klik! Ik zal van de week even proberen om ook een Facebook button op mijn blog te plaatsen.

Hoe waren de afgelopen weken voor jullie?

Veel Liefs,
Lies

Bron Foto