maandag 5 november 2012

Miss Sporty Perfect Color Lipstick

Nog niet zo heel lang geleden gebruikte ik eigenlijk nooit lipstick. Niet dat ik het niet mooi vind, want ik vind het heel mooi alleen niet bij mezelf. Mijn liefde voor lipsticks begint nu toch wel te groeien en heb er nu een aantal die ik regelmatig gebruik. Toen ik een aanbieding zag van de Miss Sporty Perfect Color Lipstick kon ik ze niet laten liggen. Ik heb er 3 meegenomen en vandaag heb ik een review en swatch voor jullie van deze lipsticks. Nieuwsgierig? Kijk dan snel verder.......


De verpakkingen zijn eigenlijk vrij simpel, maar toch vind ik ze wel heel mooi. Ze zijn donkerblauw met glitters erdoorheen. Wat ik ook heel fijn vind is dat er aan de onderkant een sticker zit in de kleur van de lipstick. Zou alleen het merk en de naam van de lipstick erop hebben gestaan had ik dat wel heel vervelend gevonden, want dan zou je ze niet uit elkaar kunnen houden. 

Ik heb 3 kleuren meegenomen die ik heel mooi vond en waarvan ik ook dacht dat ik ze wel regelmatig zou gaan dragen.
Van links naar rechts :
051 Bubble Gum
054 Read My Lips
058 Malaga

Swatches :

Van boven naar beneden :
051 Bubble Gum
054 Read My Lips
058 Malaga


051 Bubble Gum is een hele mooie koraal tint lipstick die wel opvalt op je lippen, maar niet te fel is.

054 Read My Lips is roze kleur die toch al een stuk feller is dan de vorige die ik jullie liet zien. Zelf vind ik hem heel erg mooi, maar het zal denk ik toch wel een kleurtje zijn waar je van moet houden om te dragen.

058 Malaga kan ik eigenlijk niks anders over zeggen dan dat het een hele mooie knalrode kleur is.

Ik ben zelf zeer tevreden over deze Miss Sporty Perfect Color Lipsticks. De pigmentatie vind is prima en het aanbrengen gaat eigenlijk heel makkelijk. Zelf vind ik ook dat ze je lippen gevoed aan laten voelen wat zeker een pluspunt is. Het is alleen wel dat de geur wat sterk is en die kan ik dan het beste omschrijven als een Aloƫ Vera geur. Zelf vind ik dit niet zo heel erg, maar ik kan me voorstellen dat anderen het niet prettig vinden. Voor een Budget lipstick vind ik ze ook redelijk lang blijven zitten het is alleen wel dat je het na het eten of drinken wel weer even bij zal moeten werken.

Ik ga in ieder geval zeker nog in de toekomst naar andere kleuren kijken, want mij bevallen ze zeer goed. 

De prijs van deze lipstick is €1,99 per stuk.

Wat vinden jullie van deze kleuren? En hebben jullie al eens een Miss Sporty Perfect Color Lipstick gebruikt?

Veel Liefs,
Lies