maandag 19 november 2012

Leg jezelf eens in de watten met Groupon!

Ik ben gek op koopjes. Als ik weet dat er in een winkel leuke aanbiedingen zijn of er uitverkoop is, dan moet ik er altijd even rondkijken of er iets tussen zit wat ik graag wil hebben. Alleen zijn er natuurlijk niet alleen in de winkels koopjes te vinden, maar ook op internet! Vandaag wil ik jullie daarom graag kennis laten maken met Groupon.nl. Kende je deze website al? Nee? Kijk dan snel verder voor meer informatie en maak kennis met Groupon.......

Groupon werkt door middel van deals die je kan afsluiten. Goede deals zijn het zeker, want je bespaard hier toch al snel enkele tientjes mee. Ook zijn er deals waarmee je zelfs boven de €100 kan besparen! Neem bijvoorbeeld de deals voor goedkope schoonheidsbehandelingen. Een mooi nieuw kapsel, Ontspannen met een massage, Een stralend gezicht door een gezichtsbehandeling of een dagje met een vriend/vriendin naar de sauna voor alles is een deal te vinden. 

Wat ik zelf ook heel handig vind is dat je ook op woonplaats kan zoeken. Zo kan je de dichtstbijzijnde woonplaats selecteren waarvan je alle deals wilt bekijken. Dit voorkomt dat je heel ver zal moeten reizen om jezelf eens in de watten te kunnen leggen.

Ik zou zeggen neem eens een kijkje op Groupon of er een leuke deal voor jou tussenzit. Wie weet kom je wel iets tegen wat jij al heel lang eens hebt willen doen, maar wat niet kon door bijvoorbeeld het prijskaartje die er aan zat. Door middel van een leuke korting kan je het dan toch  ervaren!


Wat vinden jullie van Groupon? En is er misschien een schoonheidsbehandeling die jij altijd al eens hebt willen ervaren, maar je nooit hebt kunnen doen om een bepaalde reden? Ik ben zeer benieuwd, dus laat het mij weten in comments.

Veel Liefs,
Lies
Dit artikel is in samenwerking met Groupon geschreven